Wpisz kod aktywacyjny
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

Odtwórz fragment:

audiobooki: GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

Paweł Tkaczyk  

Paweł Tkaczyk  

29.08.2012

polski

04:39:33

Helion

978-83-246-6259-3

  • MP3

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

29,90 zł
?

Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. Harvard Business Review uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że zarabia na życie opowiadaniem historii. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”), ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.

Paweł TkaczykGRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychHelionaudiobook/converter?widthMax=114&img=/upload/sklep/helion/audio/grywalizacja_jak_zastosowac_reguly_gier_w_dzialaniach_marketingowych-pawel_tkaczyk-helion/public/GRYWALIZACJA-audio-cov.jpg

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

Wydawca: Helion


<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA 
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

100% gwarancji satysfakcjiMożesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kliknij, aby pokazać/schować
Kliknij, aby pokazać/schować