Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

Odtwórz fragment:

audiobooki: Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

Paweł Tkaczyk  

Paweł Tkaczyk  

22.06.2012

polski

05:45:27

Helion

978-83-246-5091-0

Ocena: 4 (2 oceniających) Oceń produkt

  • MP3

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

29,90 zł
?
  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku – właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR – powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób – bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka.
  • Strategia komunikacji marki.
  • Identyfikacja wizualna.
  • Nowy marketing.
  • Case studies.

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

 

Paweł Tkaczyk – właściciel agencji reklamowej MIDEA. Z zamiłowania typograf, z zawodu projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi też szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Pracuje dla największych — Gazeta.pl, marki z grupy Allegro— i dla całkiem niewielkich, pomagając im rosnąć. Mąż Patrycji, ojciec Pawełka i Wiktorii, wraz z Rodziną mieszka we Wrocławiu.

Opis

  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku – właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR – powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób – bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka.
  • Strategia komunikacji marki.
  • Identyfikacja wizualna.
  • Nowy marketing.
  • Case studies.

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

 

Paweł Tkaczyk – właściciel agencji reklamowej MIDEA. Z zamiłowania typograf, z zawodu projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi też szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Pracuje dla największych — Gazeta.pl, marki z grupy Allegro— i dla całkiem niewielkich, pomagając im rosnąć. Mąż Patrycji, ojciec Pawełka i Wiktorii, wraz z Rodziną mieszka we Wrocławiu.

Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 4 (2 oceniających)

1 - 2 z 2 opinii

  • Ocena:4
    Michał Gawor/2012-12-24

    Książkę polecam każdemu przyszłemu, jak i początkującemu przedsiębiorcy. Jest to podręczne Vademecum o reklamie, marce i marketingu. Bardzo dobrze słuchało się tej książki, dzięki lektorowi, którym jest sam autor. Głos Pawła Tkaczyka i jego dykcja jest na pewno wartością dodaną tej publikacji w Nexto. Sam wykorzystam na pewno 3 pomysły z tej książki w swojej działalności. POLECAM!!!

  • Ocena:4
    Dawid Mazurkiewicz/2012-09-25

    Dużo się nauczyłem. Polecam.

1 - 2 z 2 opinii