Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? – ebook

TANIEJ 5 %

Robert Stępowski  

polski

135

Roster

978-83-943737-6-4

  • EPUB
  • MOBI

Opis

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

- Jak skutecznie promować miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?

"Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook.

Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - ebook

24,25 zł 25,53 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!