Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Słownik terminologii medialnej – ebook

CENA NEXTO

Walery Pisarek  

04.07.2013

01.01.2013

polski

260

Universitas

97883-242-1151-7

  • PDF

Opis

Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy – oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video), Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów. Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.

Słownik terminologii medialnej - ebook

18,00 zł 20,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

12,00 zł 20,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!