Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ekonomia biznes

Liczba pozycji: 39
  • ekonomia biznes : Jesteś marką Jak odnieść sukces i pozostać sobą – książka

    Jesteś marką Jak odnieść sukces i pozostać sobą – książka

    Joanna Malinowska-Parzydło  

    Czy wiesz, jaką jesteś marką? Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie – książka

    Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie – książka

    Frank Bettger  

    Jakie sekrety zawodowe wyprowadziły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i przyniosły mu sławę jednego z najlepiej zarabiających handlowców Ameryki? W książce tej znajdziesz pouczające przykłady i wskazówki, które pomogą Ci wyrobić w sobie styl i technikę najlepszego handlowca, przydatne w każdej działalności, gdzie kluczem do sukcesujest bezpośredni kontakt i nawiązywanie więzi...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Menedżer skuteczny – książka

    Menedżer skuteczny – książka

    Peter Drucker  

    EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. - Peter F. Drucker Jedna z najważniejszych książek Petera F. Druckera teraz w formie audio! Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Zarządzanie czasem – książka

    Zarządzanie czasem – książka

    Brian Tracy  

    Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Autobus energii – książka

    Autobus energii – książka

    Jon Gordon  

    Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życie Autobus energii sprawi, że: odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy, przerwiesz lekturę raz albo dwa razy tylko po to, żeby zadzwonić do swoich bliskich i powiedzieć, jak bardzo ich kochasz, pozbędziesz się odruchów, które hamują cię na drodze osiągnięć, przestaniesz narzekać, bo uświadomisz sobie, jak wiele...

    Cena: 19,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Pięć dysfunkcji pracy zespołowej – książka

    Pięć dysfunkcji pracy zespołowej – książka

    Patrick Lencioni  

    Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów...

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Nieograniczony sukces w sprzedaży – książka

    Nieograniczony sukces w sprzedaży – książka

    Brian Tracy   Michael Tracy  

    20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych...

    Cena: 43,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Warren Buffett i inwestowanie w wartość. Ucz się od najlepszych – książka

    Warren Buffett i inwestowanie w wartość. Ucz się od najlepszych – książka

    Łukasz Tomys  

    „Ten audiobook ma formę starannie przygotowanego wykładu, a nie typowego audiobooka czytanego przez zawodowego lektora. Sprawdź proszę, czy odpowiada Ci taka forma nagrania, zanim dokonasz zakupu. Możesz pobrać bezpłatną próbkę. Poznaj metody Warrena Buffetta, najbardziej utalentowanego inwestora wszech czasów z majątkiem szacowanym na 60 mld dolarów i stopą zwrotu 20% rocznie przez dziesięciolecia....

    Cena: 21,95 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Myślenie strategiczne – książka

    Myślenie strategiczne – książka

    Vincent Harris  

    Książka „Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca” dostarczy ci innowacyjnych i sprawdzonych strategii, byś z ich pomocą mógł stać się osobą, wokół której ciągle dzieje się coś pozytywnego. Kimś, kogo inni podziwiają i komu zazdroszczą ilości ukończonych projektów i zadań doprowadzonych do końca! Ma ona pobudzić twój umysł do kreatywnego myślenia, w efekcie czego będziesz...

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Psychologia sprzedaży – książka

    Psychologia sprzedaży – książka

    Brian Tracy  

    Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe "działania do przećwiczenia". Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody do osiągnięcia sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz,...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Cztery obsesje wyjątkowego szefa – książka

    Cztery obsesje wyjątkowego szefa – książka

    Patrick Lencioni  

    Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie. Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu. Czytelnicy mogą poznać historię intrygi korporacyjnej,...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Coaching – książka

    Coaching – książka

    Ken Blanchard   Don Shula  

    Najlepsze praktyki legendarnego trenera sportowego przeniesione na grunt biznesu. Don Shula, trener mający na swoim koncie największą liczbę zwycięstw, legenda NFL oraz Ken Blanchard, konsultant cieszący się ogromnym uznaniem, autor bestellerowej książki Nowy Jednominutowy Menedżer, połączyli siły, by w książce Coaching przedstawić swoje sekrety dotyczące inspirowania innych do osiągania wielkich rzeczy. Tworząc...

    Cena: 24,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Kreatywność S.A. – książka

    Kreatywność S.A. – książka

    ED CATMULL   Amy Wallace  

    „Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym,...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Kiedy warto obrabować bank – książka

    Kiedy warto obrabować bank – książka

    Steven Levitt   Stephen Dubner  

    Zbiór zredagowanych wpisów z najbardziej poczytnego bloga we wszechświecie. To idealny rozwiązanie dla milionów czytelników, którzy uwielbiają wszystko, co związane z freakonomią. Ta książka – zaskakująca, elokwentna i dowcipna – to kolejny dowód geniuszu autorów. To ten sam geniusz, za sprawą którego odnieśli oni międzynarodowy sukces: 7 milionów sprzedanych egzemplarzy książki w 40 językach. Po publikacji...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – książka

    Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – książka

    Robert Zych  

    Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...

    Cena: 54,99 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Strategia błękitnego oceanu Wydanie rozszerzone – książka

    Strategia błękitnego oceanu Wydanie rozszerzone – książka

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Zarządzanie przez wartości – książka

    Zarządzanie przez wartości – książka

    Ken Blanchard   Michael O’Connor  

    Dowiedz się, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym - właścicielom...

    Cena: 19,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Zero to one – książka

    Zero to one – książka

    Peter Thiel   Blake Masters  

    Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej, nawet jeśli...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Mit przedsiębiorczości – książka

    Mit przedsiębiorczości – książka

    Michael E. Gerber  

    Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Big Data – książka

    Big Data – książka

    Viktor Mayer-Schonberger  

    Big Data – dane zmieniają się w złoto Otaczają nas o ogromne ilości danych, których analiza prowadzi do nowej wiedzy. Dane są wszędzie, w niespotykanych ilościach. Tylko pozornie, tworzą szum informacyjny. - Google przetwarza codziennie niewyobrażalną liczbę ponad 24 petabajtów danych, - Facebook co godzinę dostaje do przetworzenia ponad 10 milionów nowych fotografii, a jego użytkownicy każdego dnia...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 39

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA