Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ekonomia biznes

Liczba pozycji: 46
  • ekonomia biznes : Warren Buffett i inwestowanie w wartość. Ucz się od najlepszych – książka

    Warren Buffett i inwestowanie w wartość. Ucz się od najlepszych – książka

    Łukasz Tomys  

    „Ten audiobook ma formę starannie przygotowanego wykładu, a nie typowego audiobooka czytanego przez zawodowego lektora. Sprawdź proszę, czy odpowiada Ci taka forma nagrania, zanim dokonasz zakupu. Możesz pobrać bezpłatną próbkę. Poznaj metody Warrena Buffetta, najbardziej utalentowanego inwestora wszech czasów z majątkiem szacowanym na 60 mld dolarów i stopą zwrotu 20% rocznie przez dziesięciolecia....

    Cena: 21,95 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Psychologia sprzedaży – książka

    Psychologia sprzedaży – książka

    Brian Tracy  

    Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe "działania do przećwiczenia". Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody do osiągnięcia sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz,...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Cztery obsesje wyjątkowego szefa – książka

    Cztery obsesje wyjątkowego szefa – książka

    Patrick Lencioni  

    Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie. Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu. Czytelnicy mogą poznać historię intrygi korporacyjnej,...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Kreatywność S.A. – książka

    Kreatywność S.A. – książka

    ED CATMULL   Amy Wallace  

    „Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym,...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym – książka
    Bestseller

    Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym – książka

    Eric Worre  

    Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zostać ekspertem z dziedziny marketingu sieciowego. Od tamtej pory koncentruje się na rozwijaniu koniecznych do tego umiejętności. W toku prac nad własnym rozwojem,...

    Cena: 29,00 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – książka

    Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – książka

    Robert Zych  

    Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...

    Cena: 54,99 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Strategia błękitnego oceanu Wydanie rozszerzone – książka

    Strategia błękitnego oceanu Wydanie rozszerzone – książka

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Zarządzanie przez wartości – książka

    Zarządzanie przez wartości – książka

    Ken Blanchard   Michael O’Connor  

    Dowiedz się, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym - właścicielom...

    Cena: 19,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Nowy Jednominutowy Menedżer – książka

    Nowy Jednominutowy Menedżer – książka

    Kenneth Blanchard   Spencer Johnson  

    Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana...

    Cena: 24,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Mit przedsiębiorczości – książka

    Mit przedsiębiorczości – książka

    Michael E. Gerber  

    Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Big Data – książka

    Big Data – książka

    Viktor Mayer-Schonberger  

    Big Data – dane zmieniają się w złoto Otaczają nas o ogromne ilości danych, których analiza prowadzi do nowej wiedzy. Dane są wszędzie, w niespotykanych ilościach. Tylko pozornie, tworzą szum informacyjny. - Google przetwarza codziennie niewyobrażalną liczbę ponad 24 petabajtów danych, - Facebook co godzinę dostaje do przetworzenia ponad 10 milionów nowych fotografii, a jego użytkownicy każdego dnia...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Jest alternatywa – książka

    Jest alternatywa – książka

    Czesław Bielecki  

    W 1989 roku udało nam się zrobić rzecz dla innych narodów niewyobrażalną. Ruszyliśmy z miejsca głaz komunizmu, który przygniatał ludzkość przez niemal pół wieku. W skali globalnej było to z pewnością największe polskie zwycięstwo w historii. Dokonaliśmy tego, co innym narodom – także naszym sąsiadom, w tym Niemcom i Rosji – wydawało się niemożliwe. „Alternatywa” jest książką o rzeczach już jak najbardziej...

    Cena: 24,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Dobry szef, zły szef – książka

    Dobry szef, zły szef – książka

    Robert I. Sutton  

    Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń?...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Dylematy szefów zespołów handlowych – książka

    Dylematy szefów zespołów handlowych – książka

    Izabela Krajca-Pawski   Małgorzata Jastrzębska   Ireneusz Pawłowski   Marta Maciejewska   Kraczkowska-Ro  

    Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują: Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach. Zarządzasz zespołem handlowym? Ilu z Twoich podwładnych wie jak skutecznie sprzedawać? Stać Cię na utratę klientów spowodowaną lekceważącym podejściem Twoich przedstawicieli? W Twoim zespole tkwi potencjał ale potrzebna jest motywacja? Czujesz potrzebę fachowego...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Winning znaczy zwyciężać – książka

    Winning znaczy zwyciężać – książka

    Jack Welch  

    Gdy rozmawiasz z J. Welchem o zarządzaniu, pomieszczenie wypełnia się jego pasją i energią. Podobne doświadczenie przynosi czytanie „Winning”. Nie potrzeba już żadnej innej książki o zarządzaniu mówi wielki Warren E. Buffet. A Bill Gates dodaje: Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu – od absolwentów college’ów po dyrektorów generalnych. Bo „Winning” to swoista mapa drogowa nie tylko dla prezesów...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Bądź liderem! – książka

    Bądź liderem! – książka

    John C. Maxwell  

    Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Cofnięcie czasu – książka

    Cofnięcie czasu – książka

    Henry Hazlitt  

    Hazlitt, opisując losy Petera Uldanowa, przewidział współczesne formy ubezwłasnowolnienia ludzi złapanych w pułapkę kapitalistycznych przyjemności. Choć powieść napisano w 1951 r., nadal jest aktualna. Może być wspaniałą alternatywą dla typowej literatury ekonomicznej. Jedyna w dorobku Henry'ego Hazlitta (1894-1993), znanego amerykańskiego ekonomisty, powieść to rozwinięcie a właściwie dopełnienie...

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Spotkanie w organizacji – książka

    Spotkanie w organizacji – książka

    Marek Strączek  

    Audiobook! Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy...

    Cena: 45,00 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Lekcja zdrowego rozsądku – książka

    Lekcja zdrowego rozsądku – książka

    Frederic Bastiat  

    Lekcja zdrowego rozsądku, bo tak zatytułowaliśmy ten ponad 5-godzinny audiobook, śmieszy, bawi, prowokuje, ale przede wszystkim uczy oraz zmusza do samodzielnego myślenia słuchacza. Bastiat w sposób rzeczowy, ze swadą i humorem, ale przede wszystkim z żelazną logiką, obnaża iluzję możliwości budowy zamożnego społeczeństwa z pogwałceniem praw ekonomii, a przede wszystkim wbrew zdrowemu rozsądkowi. Spis...

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

  • ekonomia biznes : Kreatywność Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? – książka

    Kreatywność Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? – książka

    Marek Stączek  

    Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: - "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?" - "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?" - "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?". Kreatywność Jak rozwijać...

    Cena: 35,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 46

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA