Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – książka

Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

polski

318

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

9788380889521

Produkt fizyczny: Książka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - książka

49,90 zł

Opis

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!