Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ekonomia

Liczba pozycji: 4882
  • ekonomia: Pięć dysfunkcji pracy zespołowej – książka
    Bestseller

    Pięć dysfunkcji pracy zespołowej – książka

    Patrick Lencioni  

    Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów...

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

  • ekonomia: Innowacyjność małego przedsiębiorstwa – książka
    Nowość

    Innowacyjność małego przedsiębiorstwa – książka

    Maciej Zastempowski  

    Mimo wielu lat badań pytanie o to, jak budować innowacyjność przedsiębiorstwa, wciąż jest aktualne. Książa ta jest próbą odpowiedzi na to pytanie, udzielonej z perspektywy wciąż rozwijanej teorii zasobowej oraz specyfiki małych przedsiębiorstw. Przeznaczona jest zarówno dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania, jak i szerokiego grona przedsiębiorców i menedżerów, którzy w swych...

    Cena: 38,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Myślenie wizualne 2.0 – książka

    Myślenie wizualne 2.0 – książka

    Karolina Jóźwik  

    Żyjemy w dobie prezentacji PowerPoint, które choćby były przepiękne i niezwykle fascynujące pod względem merytorycznym – nie zaskakują formą. Idąc na wykład lub szkolenie, spodziewamy się, że będą nam prezentowane slajdy! Oczekujemy nawet, że po owym szkoleniu lub wykładzie otrzymamy te slajdy, tak by nie musieć notować. Dotarliśmy więc do momentu, gdzie zaskakuje nas trener, mówca, wykładowca czy...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • ekonomia: Coaching – książka

    Coaching – książka

    Jenny Rogers  

    • Jak stać się skutecznym coachem? Zupełnie nowe – rozszerzone – wydanie bestsellera Jenny Rogers! Nowe wydanie uwzględnia najnowsze odkrycia neurobiologii i ich praktyczne zastosowania w pracy coacha. Autorka oprócz teorii, podstawowych zasad i technik coachingowych, omawia także zagadnienia praktyczne: budowanie zaufania między coachem a klientem, ustalanie celów, stawianie wyzwań czy pracę z osobą,...

    Cena: 59,90 zł

    Więcej

  • ekonomia: Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu – książka

    Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu – książka

    Piotr Kapusta  

    Komplet 2 słowników: Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie - Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie Każdy ze słowników zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również...

    Cena: 149,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Shortcut Your Startup: Ten Ways to Speed Up Entrepreneurial Success – książka
    Nowość

    Shortcut Your Startup: Ten Ways to Speed Up Entrepreneurial Success – książka

    Courtney Reum   Carter Reum  

    Think you know how to launch a successful business? Think again. Courtney and Carter Reum know startups. As early investors in the likes of Lyft, Pinterest and SpaceX, as well as founders of a multi-million-dollar company, they’ve seen what makes some businesses thrive – and some fail. Now, they draw on what they’ve learnt to offer a holistic guide to building your business. They reveal that most...

    Cena: 46,15 zł

    Więcej

  • ekonomia: Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka – książka
    Nowość

    Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka – książka

    Ludwika Jochym-Kuszlikowa   Elżbieta Kossakowska  

    Słownik zawiera ponad 29 000 terminów i przykładów ich użycia, w tym przede wszystkim połączenia terminologiczne z zakresu ekonomii, handlu, transportu i reklamy, bankowości, finansów i giełdy, prawa i ubezpieczeń, zarządzania i marketingu oraz informatyki i komputeryzacji.

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Nielegalny e-hazard – książka
    Nowość

    Nielegalny e-hazard – książka

    Kamil Frąckowiak  

    Książkę Nielegalny e-hazard. Studium prawnokarne i kryminologiczne można polecić nie tylko środowiskom naukowym, lecz również prawnikom praktykom, którzy w swej działalności zawodowej spotykają się ze sprawami, które dotyczą szeroko rozumianych wątków hazardowych. Publikacja podzielona jest na VIII rozdziałów: Rozdział I. Zjawisko nielegalnego e -hazardu Rozdział II. E-hazard jako zagrożenie dla interesu...

    Cena: 58,80 zł

    Więcej

  • ekonomia: Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości w jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych – książka
    Nowość

    Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości w jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych – książka

    Anna Zysnarska  

    Gotowe wzorce zarządzeń wewnętrznych – opracowanie pomocne kierownikom oraz głównym księgowym jednostek budżetowych w stworzeniu dokumentacji polityki rachunkowości obowiązującej w jednostkach. Tekst publikacji, po uzupełnieniu i przetworzeniu uwzględniającym indywidualne rozwiązania przyjęte w jednostce oraz podpisaniu przez kierownika, przyjmie postać wymaganego przepisami ustawy o rachunkowości...

    Cena: 199,50 zł

    Więcej

  • ekonomia: Vademecum dokumentacji kadrowej 2019 Od zatrudnienia do zwolnienia pracownika + CD – książka
    Nowość

    Vademecum dokumentacji kadrowej 2019 Od zatrudnienia do zwolnienia pracownika + CD – książka

    Kompendium zawierające wzory dokumentów najczęściej wykorzystywanych przez pracodawców. Prezentowane wzory dokumentów zostały wybrane i przygotowane pod kątem potrzeb osób zajmujących się w firmie prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego – książka
    Nowość

    Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego – książka

    Dariusz Wędzki  

    W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób obliczania i interpretacji wskaźników finansowych, koncentrując się na najbardziej przydatnych i wiarygodnych spośród nich. Zaprezentowano systemy powiązanych ze sobą wskaźników ułatwiających analizę przyczynowo-skutkową problemów...

    Cena: 99,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: E-konsumenci jutra – książka
    Nowość

    E-konsumenci jutra – książka

    Barbara Grabiwoda  

    Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Mistrzowie rynków finansowych – książka
    Nowość

    Mistrzowie rynków finansowych – książka

    Jack D. Schwager  

    Publikacja ta w Stanach Zjednoczonych jest zaliczana do kanonu książek na temat inwestowania. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z inwestorami, którzy działają na różnych rynkach (akcje, forex, kontrakty futures) i stosują odmienne techniki inwestycyjne, a których łączy to, że odnieśli sukces. Co o tym zadecydowało? Po lekturze rozmów można wyciągnąć wniosek, że to nie stosowana...

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Komunikacja marketingowa – książka
    Nowość

    Komunikacja marketingowa – książka

    Teresa Taranko  

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Pomiar marketingu i sprzedaży – książka
    Nowość

    Pomiar marketingu i sprzedaży – książka

    Aleksandra Kaniewska-Sęba   Grzegorz Leszczyński  

    Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane. „Zawartość książki...

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Nowoczesny audyt wewnętrzny – książka
    Nowość

    Nowoczesny audyt wewnętrzny – książka

    Robert Moeller  

    Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dziedzinie. Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która koncentruje się na biznesowym aspekcie stosowania...

    Cena: 159,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka
    Nowość

    Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka

    Jerzy Kisielnicki  

    Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania takimi projektami. W publikacji poruszono m.in. zagadnienia dotyczące: – charakterystyki projektów badawczo-rozwojowych, ich roli i znaczenia, – formułowania koncepcji,...

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Zarządzanie projektami – książka
    Nowość

    Zarządzanie projektami – książka

    Jerzy Kisielnicki  

    Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: – projekt i jego charakterystyka, ocena jego skuteczności i efektywności oraz analiza jego otoczenia, – zarządzanie projektem – cykl projektowy, organizacja procesu, wdrażanie...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Wywiad biznesowy – książka
    Nowość

    Wywiad biznesowy – książka

    Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką....

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Podstawy zarządzania – książka
    Nowość

    Podstawy zarządzania – książka

    Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusje,...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 4882

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA