ekonomia
Liczba pozycji: 4264
Metody ilościowe w badaniach marketingowych – książka
Małgorzata Roszkiewicz
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.Cena: 46,55 zł
49,00 złKanały marketingowe – książka
Louis W. Stern Adel I. El-Ansary Anne T. Coughlan
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie...Cena: 37,05 zł
39,00 złSocjologia ekonomiczna – książka
Witold Morawski
- socjologia ekonomiczna i jej problemy- trzy koncepcje człowieka w gospodarce- od organizacji do instytucji- narodziny kapitalizmu, analiza instytucjonalna- rozwój społeczno - gospodarczy, siły napędowe- rynek, państwo i społeczeństwo, jak pogodzić odmienne logiki funkcjonowania systemów?- państwo w gospodarce, ile czy jakie?- welfare state, powstanie, rozwój i kryzys- stosunki pracy, konflikt, kooperacja,...Cena: 46,55 zł
49,00 złEkonofizyka Wprowadzenie – książka
Rosario N. Mantenga H.Eugene Stanley
Autorzy książki definiują wszystkie potrzebne do zrozumienia podstawowe pojęcia matematyki finansowej i fizyki statystycznej. Te narzędzia pozwalają lepiej zrozumieć procesy zachodzące na rynkach finansowych, skuteczniej zarządzać ryzykiem i znacznie efektywniej inwestować.Cena: 46,55 zł
49,00 zł
Top 10
- 1.Segment rynkowy crowdfundingu nieruchomości
- 2.Wiedza współczesnych organizacji
- 3.Kierunki wpływu funduszy unii europejskiej na rozwój inteligentny, zrównoważony i sprzyjający
- 4.Wewnętrzny nadzór korporacyjny w publicznych spółkach akcyjnych
- 5.Wizjonerskie organizacje
- 6.Szef polski
- 7.Praktyczna magia dobrobytu
- 8.Capital Where it is Wanted
- 9.Polska w Europie zarys geograficzno-ekonomiczny
- 10.Stres w pracy menedżera