Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ekonomia

Liczba pozycji: 5033
  • ekonomia: Zarys strategii rozwoju przemysłu – książka

    Zarys strategii rozwoju przemysłu – książka

    Autorzy opracowania podjęli trudny, złożony i wieloaspektowy temat związany z transformacją przemysłu uznając, iż aktywna polityka ekonomiczna państwa powinna spełniać funkcję korygującą względem mechanizmów rynkowych rozwoju przemysłu. Autorzy wyszli ze słusznego założenia, iż, aby funkcja ta mogła być prawidłowo spełniana, należy przede wszystkim dobrze poznać naturę procesów rozwoju przemysłowego...

    Cena: 85,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Finanse publiczne – książka

    Finanse publiczne – książka

    Jerzy Osiatyński  

    Podręcznik o finansach publicznych, w którym wyraźnie eksponowany jest ekonomiczny sposób podejścia do badań oraz ich wyników. Autor prezentuje kwestie najbardziej aktualne: - problemy pomocy publicznej dla przedsiębiorców, - podstawy systemu finansów publicznych Unii Europejskiej, - problemy deficytu i długu publicznego, - związki polityki z ekonomią, - konflikty oraz sposoby ich łagodzenia. Doskonała...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Słownik biznesmena angielsko-polski, polsko-angielski – książka

    Słownik biznesmena angielsko-polski, polsko-angielski – książka

    Piotr Kapusta   Magdalena Chowaniec  

    Słownik biznesmena zawiera po ponad 10 000 haseł i zwrotów w każdej części, używanych w biznesie zwłaszcza w takich dziedzinach jak handel zagraniczny, transport i spedycja, ubezpieczenia, cła, podatki, finanse w tym terminologię stosowaną w Unii Europejskiej. Format słownika czyni go użytecznym nie tylko w biurze, ale również w czasie delegacji czy spotkań biznesowych Businessman’s dictionary...

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Sekrety wielkich handlowców czyli jak dokonywać tego czego inni nie mogą – książka

    Sekrety wielkich handlowców czyli jak dokonywać tego czego inni nie mogą – książka

    Jeffrey J. Fox  

    Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w łatach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej. Cz 2. Podręcznik dla Liceum profilowanego, Profil Ekonomiczno-Administracyjny – książka

    Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej. Cz 2. Podręcznik dla Liceum profilowanego, Profil Ekonomiczno-Administracyjny – książka

    Zofia Sepkowska   Beata Rzeźnik  

    Druga część podręcznika - to materiał niezbędny do kształtowania umiejętności w modułach: - zarządzanie przedsiębiorstwem (majątkiem przedsiębiorstwa) - wybrane zagadnienia statystyki - analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa. Tak przemyślana struktura treści ułatwia rozumienie nowych zagadnień wynikajacych z zaplanowanych celów kształcenia.

    Cena: 21,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: 7 nawyków skutecznego działania – książka

    7 nawyków skutecznego działania – książka

    Stephen R. Covey  

    7 nawyków skutecznego działania to biblia współczesnego człowieka. Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak kierując się wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością tego, co najważniejsze, a nie tego, co pilne doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań. Wypracowanie owych siedmiu...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • ekonomia: Nie wysyłaj CV – książka

    Nie wysyłaj CV – książka

    Jeffrey J. Fox  

    Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązywać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą je własnymi...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie czyli o świętych zasadach ludzi biznesu – książka

    Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie czyli o świętych zasadach ludzi biznesu – książka

    Jeffrey J. Fox  

    To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy.

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Jak zostać szamanem sprzedaży – książka

    Jak zostać szamanem sprzedaży – książka

    Jeffrey J. Fox  

    Ta książka jest dla tych, którzy chcą lub muszą stać się zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedałeś, albo nie sprzedałeś, jest deszcz albo go nie ma. Nikt nie będzie słuchał tłumaczeń, dlaczego nie dobiłeś targu. Nikogo nie obchodzi, że „gospodarka słabnie", „klient zbankrutował", „kursy walutowe kuleją" albo...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Twórczość użyteczna w zarządzaniu i działaniu – książka

    Twórczość użyteczna w zarządzaniu i działaniu – książka

    Książka jest zbiorem artykułów podejmujących wskazaną problematykę. Zawarte w niej prace zostały zgrupowane wokół następujących tematów: - ogólna refleksja nad wartościami ze szczególnym uwzględnieniem działania twórczego - wartości w problematyce zarządzania oraz - wartości a refleksja o człowieku.

    Cena: 26,25 zł

    Więcej

  • ekonomia: Polsko-angielsko-rosyjski słownik biznesmena – książka

    Polsko-angielsko-rosyjski słownik biznesmena – książka

    Tomasz P. Krzeszowski   Julia Ostanina-Olszewska  

    Wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym, która może być przydatna szerokiemu kręgowi czytelników polskich i zagranicznych. Może służyć jako pomoc w pracy tłumaczy, lektorów i studentów kierunków ekonomicznych i filologicznych, a także pracownikom handlu zagranicznego i instytucji finansowych Celem słowniczka jest ułatwienie czytania podanych wyrazów oraz swobodnego porozumiewania się z partnerami...

    Cena: 26,25 zł

    Więcej

  • ekonomia: Mercedesem na listę Wprost – książka

    Mercedesem na listę Wprost – książka

    Tadeusz Zakrzewski  

    Książkę Autor poświęca najlepszemu polskiemu rajdowcowi Sobiesławowi Zasadzie. Opisuje nie jego sukcesy sportowe, lecz drogę do wielkich pieniędzy, zmagania z ciasnym gorsetem przepisów PRL-u i rozkwit talentu sportowca-biznesmena w III RP.

    Cena: 41,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Wzrost gospodarczy a kapitał społeczny, prywatyzacja i inflacja – książka

    Wzrost gospodarczy a kapitał społeczny, prywatyzacja i inflacja – książka

    Jan Jacek Sztaudynger  

    Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie ekonometrycznego pomiaru wpływu prywatyzacji i kapitału społecznego na wzrost gospodarczy. Autor porusza aktualne problemy wzrostu gospodarczego okresu transformacji, takie jak: kapitał społeczny, inflacja i prywatyzacja. Czynniki te powszechnie uznaje się jako kluczowe w niwelowaniu różnicy rozwoju gospodarczego, która dzieli Polskę od...

    Cena: 29,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw – książka

    Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw – książka

    Justyna Światowiec  

    W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem to obecnie niezwykle poszukiwane umiejętności menedżerskie. Celem książki jest omówienie czynników warunkujących rozwój efektywnych więzi partnerskich, metod pomiaru efektywności relacji...

    Cena: 40,01 zł

    Więcej

  • ekonomia: Systemy promocji przedsiębiorstw – książka

    Systemy promocji przedsiębiorstw – książka

    Marek Drzazga  

    Promocja - rozumiana jako system służący do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem ¦— nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wielu wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnianiu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix,...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Winning znaczy zwyciężać – książka

    Winning znaczy zwyciężać – książka

    Jack Welch   Suzy Welch  

    Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: System informacyjny marketingu przedsiębiorstw – książka

    System informacyjny marketingu przedsiębiorstw – książka

    W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę...

    Cena: 42,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Logistyka operacyjna – książka

    Logistyka operacyjna – książka

    Krzysztof Ficoń  

    Prezentowana Czytelnikowi „Logistyka operacyjna - na przykładzie resortu Obrony Narodowej" jest oryginalną pozycją wydawniczą w języku polskim z zakresu nowoczesnych aplikacji logistycznych funkcjonujących w Siłach Zbrojnych RR a także w wielonarodowych siłach zbrojnych NATO. Problemy zabezpieczenia logistycznego współczesnych działań operacyjnych (bojowych i niebojowych) zostały przedstawione na gruncie...

    Cena: 47,25 zł

    Więcej

  • ekonomia: Zarys mikrologistyki – książka

    Zarys mikrologistyki – książka

    Krzysztof Ficoń  

    Logistyka, jako teoria i praktyka zarządzania fizycznymi przepływami materiałów, towarów i usług stanowi podstawę współczesnej gospodarki rynkowej. Formalnie zajmuje się sprawnym i efektywnym zarządzaniem procesami logistycznymi we wszystkich fazach działalności gospodarczej. W tym sensie książka stanowi wprowadzenie do obszernej problematyki efektywnego zarządzania procesami logistycznymi na szczeblu...

    Cena: 47,25 zł

    Więcej

  • ekonomia: Ósmy nawyk – książka

    Ósmy nawyk – książka

    Stephen R. Covey  

    St. R. Covey jest autorem swego rodzaju fenomenu na światową skalę nawyków skutecznego działania. Dzięki tym sprawdzonym zasadom dziesiątki milionów ludzi udoskonaliły swoje życie i funkcjonowanie swych organizacji. Jednak znaczące zmiany, jakie zachodzą w naszej rzeczywistości, wymagają nowego podejścia i nowych metod. Covey proponuje zatem kolejny, równie skuteczny jak poprzednie 8. nawyk. Pozwala...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 5033

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA