Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zarządzanie innowacjami – książka

TANIEJ 5 %

Teresa Bal-Woźniak  

polski

192

Wydawnictwo Naukowe PWN

9788301208738

Produkt fizyczny: Książka

Opis

Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym.
Taką metakompetencją może być innowacyjność, która wymaga konsekwentnego kształtowania szczegółowych kompetencji innowacyjnych, a konkretnie: budowania świadomości innowacyjnej, wyzwalania zaangażowania innowacyjnego, stymulowania biegłości i wspierania sprawstwa (prakseologicznej skuteczności). Większa skuteczność zarządzania innowacjami w postaci zwiększonej intensywności wprowadzania innowacji osiągalna jest zatem pośrednio, przez wcześniejsze upowszechnianie innowacyjnych postaw i zachowań ludzi, we wszystkich środowiskach ich funkcjonowania.
Książka adresowana jest głównie do studentów kierunków takich jak zarządzanie czy ekonomia menedżerska. Będzie także przydatna dla wykładowców oraz osób prowadzących grupy ćwiczeniowe i projektowe, a także dla praktyków gospodarczych, kadry kierowniczej i specjalistycznej, projektantów oraz konsultantów.
Ze wstępu

Zarządzanie innowacjami - książka

56,05 zł 59,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!