Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marek Jankowski

Liczba pozycji: 3
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Bestseller

    Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę – audiobook

    Marek Jankowski  

    Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    Ocena: 4.5 (2 oceniających) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Dzieła zebrane Tom 6 – książka

    Dzieła zebrane Tom 6 – książka

    Immanuel Kant  

    Redakcja naukowa Marek Jankowski, Tomasz Kupś, Milena Marciniak, Mirosław Żelazny Od Redakcji Niniejsza edycja obejmuje rozprawy Kanta zawarte w VIII tomie Akademie-Ausgabe. Rozprawy Ku wieczystemu pokojowi oraz O porzekadle: to może być słuszne w teorii, ale nic nie jest warte w praktyce przetłumaczyłem w czasie mojego pobytu w Marburgu, na bieżąco współpracując z prof. Heinerem F. Klemme. Od prof....

    Cena: 70,00 zł

    Więcej

  • E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka

    E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing...

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA