Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

społeczno-informacyjne

Liczba pozycji: 8
  • O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej – książka

    O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej – książka

    Maria Dakowska  

    Obecnie dydaktyka języków obcych, jako nauka i praktyka, musi sprostać nie lada wyzwaniom. Wynikają one z bezprecedensowych zjawisk społeczno-kulturowych, jakich jesteśmy uczestnikami: wykształcenia się społeczeństwa informacyjnego, dostępności elektronicznych środków komunikacji masowej w kulturze globalnej oraz dominującej roli języka angielskiego jako lingua franca. Zjawiska te wymuszają rewolucję...

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

  • Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy – książka

    Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy – książka

    Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych...

    Cena: 55,00 zł

    Więcej

  • Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Mateusz Muchacki  

    W publikacji przedstawiono badania porównawcze współczesnej młodzieży polskiej i amerykańskiej, mieszkającej w aglomeracjach miejskich. Diagnoza/poznanie przygotowania młodych ludzi do korzystania z narzędzi technologii informacyjnej stanowi jeden z obszarów takiej charakterystyki. W związku z tym w badaniach zaprezentowanych w niniejszej publikacji dokonano próby analizy przygotowania młodzieży licealnej...

    Cena: 34,00 zł

    Więcej

  • Wyzwania współczesnej ekonomii – książka

    Wyzwania współczesnej ekonomii – książka

    Stanisław Czaja   Agnieszka Becla   Julia Włodarczyk   Tomasz Poskrobko  

    Książka ta przybliża Czytelnikowi najważniejsze kierunki rozwoju współczesnej ekonomii oraz towarzyszące im wyzwania poznawcze. Pokazuje złożoną genezę myśli ekonomicznej XXI wieku oraz jej wiodące elementy składowe: ekonomię neoklasyczną, ekonomię pokeynesowską i ekonomię ewolucyjną. Przedstawia główne problemy nowoczesnej myśli ekonomicznej, takie jak: rozwój społeczno- gospodarczy i rozwój zrównoważony,...

    Cena: 50,00 zł

    Więcej

  • Technologie mobilne w marketingu – książka

    Technologie mobilne w marketingu – książka

    Andrzej Sznajder  

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej – książka

    Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej – książka

    Karol Bidziński   Z. Mirosław Babiarz   Alicja Giermakowska  

    Monografia składa się z trzech części: pierwsza koncentruje się wokół warunków socjalizacji dzieci i młodzieży w przestrzeni informacyjnej; druga porusza problematykę zagrożeń w przestrzeni wirtualnej oraz działań profilaktycznych w tym zakresie; trzecia poświęcona jest tematyce dotyczącej przestrzeni informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji oraz nowych wyzwań dla nauczycieli i uczniów z tym związanych. Z...

    Cena: 38,00 zł

    Więcej

  • Ewolucja zarządzania – książka

    Ewolucja zarządzania – książka

    Jolanta Bieńkowska   Czesław Sikorski  

    Autorzy podjęli próbę ukazania ewolucji zarządzania od końca XIX do początku XXI wieku. Dzielą opisywany okres na trzy różniące się etapy - industrialny, modernistyczny i informacyjny. W przystępny sposób przedstawiają, jak zmiana warunków zewnętrznych skutkowała ewolucją narzędzi zarządzania w przestrzeni organizacyjnej. Wychodząc od zmian technicznych, poprzez zmiany społeczno-gospodarcze, prezentacja...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik część 2 – książka

    Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik część 2 – książka

    Ewa Schumacher   Irena Zarzycka   Kinga Preibisz-Wala  

    Komplet czterech części podręczników do klasy 2 Szkolni Przyjaciele to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, społecznej, przyrodniczej oraz elementów edukacji plastycznej i muzycznej. Główny nacisk w kl. 2 został położony na: - doskonalenie nauki czytania - specjalne rozkładówki postelementarzowe z tekstami pisanymi większą czcionką, - wprowadzenie nowych zagadnień językowych...

    Cena: 10,30 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA