Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

społeczno-informacyjne

Liczba pozycji: 9
  • Rozwój w dobie globalizacji – książka

    Rozwój w dobie globalizacji – książka

    Próbując znaleźć odpowiedź na pytanie, czy globalizacja ułatwia, czy utrudnia rozwój, Autorzy książki skupili swoją uwagę na analizie takich zagadnień, jak: rozwój w perspektywie teoretycznej (np. definicje pojęcia rozwoju, globalizacji) i historycznej (np. ewolucja teorii wzrostu i rozwoju); przestrzenne aspekty rozwoju i globalizacji (np. zjawiska urbanizacji, migracji zarobkowych czy turystyki...

    Cena: 89,90 zł

    Więcej

  • Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Mateusz Muchacki  

    W publikacji przedstawiono badania porównawcze współczesnej młodzieży polskiej i amerykańskiej, mieszkającej w aglomeracjach miejskich. Diagnoza/poznanie przygotowania młodych ludzi do korzystania z narzędzi technologii informacyjnej stanowi jeden z obszarów takiej charakterystyki. W związku z tym w badaniach zaprezentowanych w niniejszej publikacji dokonano próby analizy przygotowania młodzieży licealnej...

    Cena: 34,00 zł

    Więcej

  • O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej – książka

    O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej – książka

    Maria Dakowska  

    Obecnie dydaktyka języków obcych, jako nauka i praktyka, musi sprostać nie lada wyzwaniom. Wynikają one z bezprecedensowych zjawisk społeczno-kulturowych, jakich jesteśmy uczestnikami: wykształcenia się społeczeństwa informacyjnego, dostępności elektronicznych środków komunikacji masowej w kulturze globalnej oraz dominującej roli języka angielskiego jako lingua franca. Zjawiska te wymuszają rewolucję...

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

  • Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową – książka

    Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową – książka

    Anna Strumińska-Doktór  

    "Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową" to publikacja, która doradzi Ci, jakie działania możesz podjąć, by mimo niżu demograficznego zainteresować uczniów i rodziców ofertą edukacyjną Twojej szkoły. Dowiesz się z niej m.in.: • Jak dostosować ofertę edukacyjną do potrzeb uczniów i ich rodziców; • Jakimi elementami można wzbogacić ofertę szkoły; • W jaki sposób szkoła powinna dbać o...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • English for Business Professionals – książka

    English for Business Professionals – książka

    Monika Kowalska  

    Podręcznik English for Business Professionals ma charakter wielowymiarowy i umożliwia przyswajanie terminologii specjalistycznej w kontekście różnych dziedzin biznesu. Zawarty w nim materiał koncentruje się na zagadnieniach z obszaru ekonomii, finansów, księgowości, bankowości, prawa, zarządzania zasobami ludzkimi, technologii informacyjnych, logistyki i spedycji, marketingu, PR i mediów społecznościowych...

    Cena: 139,00 zł

    Więcej

  • Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej – książka

    Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej – książka

    Karol Bidziński   Z. Mirosław Babiarz   Alicja Giermakowska  

    Monografia składa się z trzech części: pierwsza koncentruje się wokół warunków socjalizacji dzieci i młodzieży w przestrzeni informacyjnej; druga porusza problematykę zagrożeń w przestrzeni wirtualnej oraz działań profilaktycznych w tym zakresie; trzecia poświęcona jest tematyce dotyczącej przestrzeni informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji oraz nowych wyzwań dla nauczycieli i uczniów z tym związanych. Z...

    Cena: 38,00 zł

    Więcej

  • Technologie mobilne w marketingu – książka

    Technologie mobilne w marketingu – książka

    Andrzej Sznajder  

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Ewolucja zarządzania – książka

    Ewolucja zarządzania – książka

    Jolanta Bieńkowska   Czesław Sikorski  

    Autorzy podjęli próbę ukazania ewolucji zarządzania od końca XIX do początku XXI wieku. Dzielą opisywany okres na trzy różniące się etapy - industrialny, modernistyczny i informacyjny. W przystępny sposób przedstawiają, jak zmiana warunków zewnętrznych skutkowała ewolucją narzędzi zarządzania w przestrzeni organizacyjnej. Wychodząc od zmian technicznych, poprzez zmiany społeczno-gospodarcze, prezentacja...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik część 2 – książka

    Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik część 2 – książka

    Ewa Schumacher   Irena Zarzycka   Kinga Preibisz-Wala  

    Komplet czterech części podręczników do klasy 2 Szkolni Przyjaciele to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, społecznej, przyrodniczej oraz elementów edukacji plastycznej i muzycznej. Główny nacisk w kl. 2 został położony na: - doskonalenie nauki czytania - specjalne rozkładówki postelementarzowe z tekstami pisanymi większą czcionką, - wprowadzenie nowych zagadnień językowych...

    Cena: 14,80 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA