Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

społeczno-informacyjne

Liczba pozycji: 6
  • Wyzwania współczesnej ekonomii – książka
    TANIEJ 30 %

    Wyzwania współczesnej ekonomii – książka

    Stanisław Czaja   Agnieszka Becla   Julia Włodarczyk   Tomasz Poskrobko  

    Książka ta przybliża Czytelnikowi najważniejsze kierunki rozwoju współczesnej ekonomii oraz towarzyszące im wyzwania poznawcze. Pokazuje złożoną genezę myśli ekonomicznej XXI wieku oraz jej wiodące elementy składowe: ekonomię neoklasyczną, ekonomię pokeynesowską i ekonomię ewolucyjną. Przedstawia główne problemy nowoczesnej myśli ekonomicznej, takie jak: rozwój społeczno- gospodarczy i rozwój zrównoważony,...

    Cena: 35,00 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka
    TANIEJ 30 %

    Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Mateusz Muchacki  

    W publikacji przedstawiono badania porównawcze współczesnej młodzieży polskiej i amerykańskiej, mieszkającej w aglomeracjach miejskich. Diagnoza/poznanie przygotowania młodych ludzi do korzystania z narzędzi technologii informacyjnej stanowi jeden z obszarów takiej charakterystyki. W związku z tym w badaniach zaprezentowanych w niniejszej publikacji dokonano próby analizy przygotowania młodzieży licealnej...

    Cena: 23,80 zł 34,00 zł

    Więcej

  • O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej – książka
    TANIEJ 30 %

    O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej – książka

    Maria Dakowska  

    Obecnie dydaktyka języków obcych, jako nauka i praktyka, musi sprostać nie lada wyzwaniom. Wynikają one z bezprecedensowych zjawisk społeczno-kulturowych, jakich jesteśmy uczestnikami: wykształcenia się społeczeństwa informacyjnego, dostępności elektronicznych środków komunikacji masowej w kulturze globalnej oraz dominującej roli języka angielskiego jako lingua franca. Zjawiska te wymuszają rewolucję...

    Cena: 17,50 zł 25,00 zł

    Więcej

  • English for Business Professionals – książka
    TANIEJ 30 %

    English for Business Professionals – książka

    Monika Kowalska  

    Podręcznik English for Business Professionals ma charakter wielowymiarowy i umożliwia przyswajanie terminologii specjalistycznej w kontekście różnych dziedzin biznesu. Zawarty w nim materiał koncentruje się na zagadnieniach z obszaru ekonomii, finansów, księgowości, bankowości, prawa, zarządzania zasobami ludzkimi, technologii informacyjnych, logistyki i spedycji, marketingu, PR i mediów społecznościowych...

    Cena: 97,30 zł 139,00 zł

    Więcej

  • Technologie mobilne w marketingu – książka
    TANIEJ 30 %

    Technologie mobilne w marketingu – książka

    Andrzej Sznajder  

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych...

    Cena: 41,30 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik część 2 – książka

    Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik część 2 – książka

    Ewa Schumacher   Irena Zarzycka   Kinga Preibisz-Wala  

    Komplet czterech części podręczników do klasy 2 Szkolni Przyjaciele to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, społecznej, przyrodniczej oraz elementów edukacji plastycznej i muzycznej. Główny nacisk w kl. 2 został położony na: - doskonalenie nauki czytania - specjalne rozkładówki postelementarzowe z tekstami pisanymi większą czcionką, - wprowadzenie nowych zagadnień językowych...

    Cena: 14,80 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA