Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

społeczno-informacyjne

Liczba pozycji: 1
  • Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting – książka

    Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting – książka

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA