Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

społeczno-informacyjne

Liczba pozycji: 9
  • Audiowizualność i mimetyki przestrzeni – książka

    Audiowizualność i mimetyki przestrzeni – książka

    Karina Banaszkiewicz  

    Media produkujące obrazy ewoluowały i nadal się zmieniają. Narzędzia wspomagające zmysły człowieka zyskują nowe możliwości. Powstały maszyny do widzenia, zdolne utrwalać doświadczenie wedle swych matryc czasu i przestrzeni. Niektóre z nich przejmują nawet obowiązek patrzenia, uprzednio ciążący na użytkowniku. Dzięki optyce cyfrowo-falowej patrzenie nie jest już konieczne, by widzieć. Powstały maszyny...

    Cena: 36,60 zł

    Więcej

  • Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Mateusz Muchacki  

    W publikacji przedstawiono badania porównawcze współczesnej młodzieży polskiej i amerykańskiej, mieszkającej w aglomeracjach miejskich. Diagnoza/poznanie przygotowania młodych ludzi do korzystania z narzędzi technologii informacyjnej stanowi jeden z obszarów takiej charakterystyki. W związku z tym w badaniach zaprezentowanych w niniejszej publikacji dokonano próby analizy przygotowania młodzieży licealnej...

    Cena: 34,00 zł

    Więcej

  • Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza – książka

    Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza – książka

    Artur Borcuch  

    Eksponując czynniki wyznaczające sposoby funkcjonowania w wirtualnym świecie, w książce podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jakie funkcje pełni informacja w społeczeństwie informacyjnym? Czy nowe formy i procesy społeczne determinują zmiany techniczne, czy może jest odwrotnie, tzn. zmiany techniczne określają powstanie nowych form i procesów społecznych? Jak trwałe mogą być więzi pomiędzy...

    Cena: 47,00 zł

    Więcej

  • Kod YouTube – książka

    Kod YouTube – książka

    Marta Majorek  

    Rola Internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności. Krytyczny ogląd tego typu tendencji prowadzi jednak do konstatacji,...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • Technologie mobilne w marketingu – książka

    Technologie mobilne w marketingu – książka

    Andrzej Sznajder  

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Prawo prywatności jako reguła społeczeństwa informacyjnego – książka

    Prawo prywatności jako reguła społeczeństwa informacyjnego – książka

    Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz   Ksenia Kakareko  

    Prawo do prywatności jest pojęciem żywym, którego coraz to nowe aspekty ujawniają się w miarę rozwoju stosunków społecznych, wypadków politycznych oraz w wyniku rozwoju techniki. Z jednej strony istnieje niejako naturalna chęć ograniczania prawa do prywatności przez władze publiczne, z różnych zresztą względów, zwykle motywowanych szeroko rozumianym dobrem obywateli, z drugiej tendencja do pieczołowitego...

    Cena: 129,00 zł

    Więcej

  • Bezpieczny rozwój społeczeństwa informacyjnego – książka

    Bezpieczny rozwój społeczeństwa informacyjnego – książka

    Część I Wybrane problemy rozwoju społeczeństwa informacyjnego dr Małgorzata Gawlik-Kobylińska Studenci jako projektanci kursów e-learningowych z obszaru bezpieczeństwa i obronności. Studium przypadku prof. dr hab. inż. Piotr Sienkiewicz Cybernetyczne aspekty rozwoju społeczeństwa informacyjnego ppor. (rez.) dr Paweł Stobiecki Popularyzacja nauki na przykładzie przetwarzania rozproszonego BOINC dr...

    Cena: 73,00 zł

    Więcej

  • CMS w bibliotekach – książka

    CMS w bibliotekach – książka

    Systemy zarządzania treścią (Content Management Systems, CMS), zwłaszcza te o otwartym dostępie do kodu źródłowego (open source’owe), stanowią ważny element infrastruktury niezbędnej, aby mogło dokonywać się tzw. otwarcie komunikacji, w tym komunikacji naukowej, literatury naukowej, edukacji. CMS-y wspierają rozwój komunikacji naukowej i otwartej nauki, a co za tym idzie, wszystkich organizacji działających...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • E-marketing terytorialny – książka

    E-marketing terytorialny – książka

    Ewelina Kancik-Kołtun  

    Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest...

    Cena: 42,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA