Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

społeczno-informacyjne

Liczba pozycji: 13
  • Audiowizualność i mimetyki przestrzeni – książka
    TANIEJ 30 %

    Audiowizualność i mimetyki przestrzeni – książka

    Karina Banaszkiewicz  

    Media produkujące obrazy ewoluowały i nadal się zmieniają. Narzędzia wspomagające zmysły człowieka zyskują nowe możliwości. Powstały maszyny do widzenia, zdolne utrwalać doświadczenie wedle swych matryc czasu i przestrzeni. Niektóre z nich przejmują nawet obowiązek patrzenia, uprzednio ciążący na użytkowniku. Dzięki optyce cyfrowo-falowej patrzenie nie jest już konieczne, by widzieć. Powstały maszyny...

    Cena: 25,62 zł 36,60 zł

    Więcej

  • Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka
    TANIEJ 30 %

    Przygotowanie młodzieży licealnej do korzystania z metod i technik informatycznych – książka

    Mateusz Muchacki  

    W publikacji przedstawiono badania porównawcze współczesnej młodzieży polskiej i amerykańskiej, mieszkającej w aglomeracjach miejskich. Diagnoza/poznanie przygotowania młodych ludzi do korzystania z narzędzi technologii informacyjnej stanowi jeden z obszarów takiej charakterystyki. W związku z tym w badaniach zaprezentowanych w niniejszej publikacji dokonano próby analizy przygotowania młodzieży licealnej...

    Cena: 23,80 zł 34,00 zł

    Więcej

  • Kod YouTube – książka
    TANIEJ 30 %

    Kod YouTube – książka

    Marta Majorek  

    Rola Internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności. Krytyczny ogląd tego typu tendencji prowadzi jednak do konstatacji,...

    Cena: 27,30 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza – książka
    TANIEJ 30 %

    Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza – książka

    Artur Borcuch  

    Eksponując czynniki wyznaczające sposoby funkcjonowania w wirtualnym świecie, w książce podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jakie funkcje pełni informacja w społeczeństwie informacyjnym? Czy nowe formy i procesy społeczne determinują zmiany techniczne, czy może jest odwrotnie, tzn. zmiany techniczne określają powstanie nowych form i procesów społecznych? Jak trwałe mogą być więzi pomiędzy...

    Cena: 32,90 zł 47,00 zł

    Więcej

  • Technologie mobilne w marketingu – książka
    TANIEJ 30 %

    Technologie mobilne w marketingu – książka

    Andrzej Sznajder  

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych...

    Cena: 41,30 zł 59,00 zł

    Więcej

  • E-marketing terytorialny – książka
    TANIEJ 30 %

    E-marketing terytorialny – książka

    Ewelina Kancik-Kołtun  

    Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest...

    Cena: 29,40 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Cyfrowa kultura masowa – książka
    TANIEJ 30 %

    Cyfrowa kultura masowa – książka

    Piotr Pawlak  

    Rzeczywistość społeczna XXI wieku, pomimo olbrzymiego potencjału komunikacyjnego ludzkości i nieograniczonego niemalże dostępu do informacji i wiedzy, zdradza objawy kryzysu. Świat okazuje się nie tak bezpieczny, przewidywalny i oparty na rozumie, jak przez dziesięciolecia przewidywali orędownicy koncepcji społeczeństwa informacyjnego. Rozwój globalnej sieci komputerowej oraz towarzyszący temu wzrost...

    Cena: 15,40 zł 22,00 zł

    Więcej

  • Młodzi giganci programowania Scratch – książka
    TANIEJ 30 %

    Młodzi giganci programowania Scratch – książka

    Radosław Kulesza   Sebastian Langa   Dawid Leśniakiewicz  

    Nauka programowania? Ze Scratchem to nic trudnego! Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów...

    Cena: 24,43 zł 34,90 zł

    Więcej

  • CMS w bibliotekach – książka
    TANIEJ 30 %

    CMS w bibliotekach – książka

    Systemy zarządzania treścią (Content Management Systems, CMS), zwłaszcza te o otwartym dostępie do kodu źródłowego (open source’owe), stanowią ważny element infrastruktury niezbędnej, aby mogło dokonywać się tzw. otwarcie komunikacji, w tym komunikacji naukowej, literatury naukowej, edukacji. CMS-y wspierają rozwój komunikacji naukowej i otwartej nauki, a co za tym idzie, wszystkich organizacji działających...

    Cena: 27,30 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Antisocial Media – książka
    TANIEJ 30 %

    Antisocial Media – książka

    Siva Vaidhyanathan  

    Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji. Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten „największy na świecie system inwigilacji”...

    Cena: 25,89 zł 36,99 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA