Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

dariusz

Liczba pozycji: 15
  • Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook

    Dariusz Rosiak  

    Do czego Brytyjczykom służy dom? Dlaczego gdy jeden Anglik otwiera usta, drugi już nim pogardza albo go nienawidzi? Czy brexit jest przejawem racjonalności Brytyjczyków, czy największym aktem kolektywnej głupoty w historii tego narodu? Dariusz Rosiak, znakomity reporter i obserwator świata, tym razem opisuje zjawiska, które w ciągu ostatnich trzech dekad kształtowały Wielką Brytanię. Czy rewolucja...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Jak pisać prace dyplomowe z psychologii – ebook

    Wojciech Kulesza   Dariusz Doliński  

    Gdy kończyliśmy pracę nad tym poradnikiem, cztery nasze artykuły znajdowały się w recenzji (w zachodnich czasopismach: psychologicznych, medycznych, marketingowych), cztery kolejne pisaliśmy, przygotowywaliśmy trzy granty, prowadziliśmy międzynarodowe badania stanowiące podstawę kilku następnych prac, a kilka szkiców opartych na już policzonych danych czekało na dokończenie. Kiedy zaczynaliśmy przygodę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sto technik wpływu społecznego – ebook

    Dariusz Doliński   Tomasz Grzyb  

    Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy ? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Posłuszni do bólu – ebook

    Dariusz Doliński   Tomasz Grzyb  

    Eksperyment, który wystawił na próbę naturę ludzką. Jeśli zapytać psychologów, jakie badania w historii rozwoju tej dyscypliny wydają im się najważniejsze, 90% z nich wskaże na przeprowadzone na początku lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku badania Stanley’a Milgrama nad posłuszeństwem wobec autorytetu. Milgram w ramach prowadzonego przez siebie eksperymentu wyznaczał osobie badanej role nauczyciela....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Manipulacja – ebook

    Wiesław Łukaszewski   Dariusz Doliński   Tomasz Maruszewski   Rafał K. Ohme  

    Motywem przewodnim pierwszego tomu serii "Bliżej psychologii" staną się tytułowe manipulacje. Czym są i co tak naprawdę można zrobić z drugim człowiekiem? Kto czuje się szczególnie uprawniony do manipulowania innymi? Czy istnieją jakieś środki zaradcze, które można zastosować w formie obrony przed manipulacją? W książce, którą chcielibyśmy Państwu polecić, znaleźć można błyskotliwe odpowiedzi na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Roman Kawszyn   Adam Szaran  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Wielkie i te nieco mniejsze pytania psychologii – ebook

    Wiesław Łukaszewski  

    „Gdy brakuje pytań nie ma potrzeby poszukiwania odpowiedzi. Pytania otwierają drogę do poznania, odpowiedzi - drogi tej nie zamykają.”  Wiesław Łukaszewski Fascynującą cechą człowieka jest jego ciekawość. Dociekanie istoty rzeczy. Umiejętność zadawania pytań. I poszukiwanie odpowiedzi. Ta książka przypomina o wielkich pytaniach stawianych w psychologii. Wielkich, a także tych nieco mniejszych. Pytaniach,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,91 zł 69,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA