Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

dariusz

Liczba pozycji: 15
  • Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook

    Dariusz Rosiak  

    Do czego Brytyjczykom służy dom? Dlaczego gdy jeden Anglik otwiera usta, drugi już nim pogardza albo go nienawidzi? Czy brexit jest przejawem racjonalności Brytyjczyków, czy największym aktem kolektywnej głupoty w historii tego narodu? Dariusz Rosiak, znakomity reporter i obserwator świata, tym razem opisuje zjawiska, które w ciągu ostatnich trzech dekad kształtowały Wielką Brytanię. Czy rewolucja...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jeziuci wobec tradycji średniowiecznej. Barokizacje kościołów w Kłodzku, Świdnicy, Jeleniej Górze i Żaganiu – ebook

    Dariusz Galewski  

    Książka jest pierwszą próbą określenia stosunku jezuitów do sztuki średniowiecznej na obszarze Śląska, należącego w okresie nowożytnym do Prowincji czeskiej zakonu. Prezentuje realizacje artystyczne w czterech wymienionych ośrodkach w oparciu o dokumenty przechowywane w centralnym archiwum jezuitów w Rzymie oraz archiwalia kłodzkie znajdujące się w Krakowie, w większości do tej pory nie znane i nie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sto technik wpływu społecznego – ebook

    Dariusz Doliński   Tomasz Grzyb  

    Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy ? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wpraw się w ruch – ebook

    Dariusz Miko  

    Książka "Wpraw się w ruch" ujmuje kompleksowo temat aktywności fizycznej. Z publikacji skorzystają zarówno osoby, które dopiero chcą zacząć się „zdrowo ruszać”, jak i te bardziej zaawansowane – znajdą tu dla siebie zestawy ćwiczeń i praktyczne wskazówki. Książka motywuje do działania, pokazuje, jak zacząć, nie wymaga tworzenia specjalnych warunków – wystarczy zacisze domowe i kilka prostych przyrządów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Zen. Zamiatając skały, czesząc mech – ebook

    Maria Moneta-Malewska  

    Jak bardzo chłonne może być doświadczenie obcej kultury? Oczy, uszy, węch, smak, dotyk. Ciało: obolałe podczas surowego treningu w buddyjskim klasztorze i otwierające się na błogość kąpieli w gorących źródłach. Sen. Serce. Umysł. Intensywność i głębia doświadczenia zmysłowego, intelektualnego i duchowego. Ile Japonii może się zmieścić w jednym człowieku? Dariusz Bugalski, dziennikarz, poeta Zen....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Roman Kawszyn   Adam Szaran  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Rework – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Rework – audiobook

    Jason Fried   David Heinemeier Hansson  

    Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka. Saul Kaplan , pomysłodawca i założyciel...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA