Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

doo

Liczba pozycji: 23
  • Ku człowiekowi. Doświadczanie relacji z pacjentem w narracjach lekarzy – książka
    TANIEJ 5 %

    Ku człowiekowi. Doświadczanie relacji z pacjentem w narracjach lekarzy – książka

    Beata Antoszewska  

    Na książę składa się osiem rozdziałów, które zostały podzielone na część teoretyczną i empiryczną. W części teoretycznej wykorzystano wiedzę na temat relacji lekarz – pacjent, zgromadzoną na gruncie medycyny, psychologii zdrowia czy socjologii medycyny. W rozdziale pierwszym ukazane zostaną modele medyczne w odniesieniu do potrzeby zmian w relacji lekarz – pacjent. Z tego też względu zostaną naświetlone...

    Cena: 55,10 zł 58,00 zł

    Więcej

  • The Persuasion Code – książka
    TANIEJ 5 %

    The Persuasion Code – książka

    Christophe Morin   Patrick Renvoise  

    Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing and sales messages based on a scientific model; NeuroMap™. Regardless of your level of expertise in marketing, neuromarketing, neuroscience or psychology: The Persuasion...

    Cena: 90,92 zł 95,71 zł

    Więcej

  • Mescaline – książka
    TANIEJ 5 %

    Mescaline – książka

    Mike Jay  

    "Mescaline became a popular sensation in the mid-twentieth century through Aldous Huxley's ""The Doors of Perception"", after which the word ""psychedelic"" was coined to describe it. Its story, however, extends deep into prehistory: the earliest Andean cultures depicted mescaline-containing cacti in their temples. Mescaline was isolated in 1897 from the peyote cactus, first encountered by Europeans...

    Cena: 90,20 zł 94,95 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 23

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA