Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

dziennikarstwo

Liczba pozycji: 637
  • Z historii mediów i dziennikarstwa Studium selektywne – ebook

    zbiorowa Praca  

    Historia mediów, historia dziennikarstwa, historia prasy to nadal te dziedziny, które domagają się szerszego zainteresowania badawczego w Polsce. Współczesne, naukowe zainteresowania nad mediami oscylują wokół ich bezustannej transformacji i są to przede wszystkim analizy socjologiczne. W ostatnich latach obserwuje się spadek zainteresowania historią, którą można dostrzec w mediach. Pod pojęciem historii...

    Data publikacji:

    Cena: 32,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kurs dziennikarstwa dla samouków – ebook

    Małgorzata Karolina Piekarska  

    Praca na temat praktycznych aspektów wykonywania zawodu dziennikarza napisana w luźnej, felietonowej formie, z propozycjami ćwiczeń. Poradnik skierowany jest do osób, które chcą związać swoją przyszłość z radiem, gazetą czy telewizją. Autorka odsłania przed czytelnikami tajniki dziennikarskiej profesji. Swoją wiedzę opiera na wieloletnim doświadczeniu, jakie nabyła pracując jako dziennikarka prasowa...

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Dziennikarstwo i świat mediów – ebook

    Zbigniew Bauer   Edward Chudziński  

    Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...

    Data publikacji:

    Cena: 14,30 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
  • Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia - teoria - praktyka – ebook

    Zbigniew Bauer  

    Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.W coraz większym...

    Data publikacji:

    Cena: 14,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Media i dziennikarstwo internetowe – ebook

    Leszek Olszański  

    Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy...

    Data publikacji:

    Cena: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zmiana w dziennikarstwie w Polsce, Rosji i Szwecji – książka

    Zmiana w dziennikarstwie w Polsce, Rosji i Szwecji – książka

    Media i dziennikarstwo są przedmiotem licznych badań. Prezentowane w książce badania empiryczne, prowadzone w ramach międzynarodowego projektu „Journalism in change. Journalistic culture in Poland, Russia and Sweden” (2011-2014), dostarczyły cennej i szczegółowej wiedzy na temat zmian w ostatniej dekadzie zachodzących w dziennikarstwie w Polsce, Rosji i Szwecji. Kompleksowe badania ilościowe i jakościowe...

    Cena: 38,00 zł

    Więcej

  • Koniec dziennikarstwa, jakie znamy – książka

    Koniec dziennikarstwa, jakie znamy – książka

    Jan Kreft  

    Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy – pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świecie agregator wiadomości z serwisów informacyjnych, jest...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Przyszłość dziennikarstwa radiowego – książka

    Przyszłość dziennikarstwa radiowego – książka

    Na popularność radia wpłynął jego plebejski charakter. Miało ono tę przewagę nad gazetą, że mogli z niego korzystać również analfabeci, a warto pamiętać, że sto lat temu, nawet w krajach rozwiniętych, nie wszyscy potrafili czytać. Marshall McLuhan przyrównywał radio do plemiennych bębnów, które przekazują wiadomość coraz dalej i dalej. Taka właśnie jest istota radia. Informację o zdarzeniu w jednym...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Klinika dziennikarstwa - credo – książka

    Klinika dziennikarstwa - credo – książka

    Media odgrywają w społeczeństwie ogromną rolę: wpływają na kształtowanie opinii publicznej i edukację obywateli, jako czwarta władza kontrolują poczynania klasy politycznej. Dlatego tak ważna pozostaje dyskusja na temat jakości pracy dziennikarzy, tak mediów publicznych, jak i komercyjnych. Klinika Dziennikarstwa stanowi forum, na którym wybitni polscy medioznawcy wspólnie pochylają się nad kondycją...

    Cena: 28,00 zł

    Więcej

  • Niezależna literatura i dziennikarstwo przed 1989 rokiem – książka

    Niezależna literatura i dziennikarstwo przed 1989 rokiem – książka

    Konrad W. Tatarowski  

    Jak działały instytucje kulturalne na emigracji? Jak publikowano wydawnictwa i czasopisma niezależne w kraju, poza cenzurą? Co różniło te dwa niezależne obiegi kulturowe? Kto je tworzył, jakie były ich losy? Jakie stały za nimi idee? O co się spierano? Jaką rolę odgrywała literatura w tych działaniach? Na te i wiele innych pytań odpowiada w książce autor, obecnie profesor w Katedrze Dziennikarstwa...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 637

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA