e-marketing
Liczba pozycji: 49
Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego w organizacjach – ebook
Agnieszka Bitkowska
W kontekście pojawiających się nowych wyzwań otoczenia: gospodarki opartej na wiedzy, czwartej rewolucji technologicznej zagadnienia zarządzania procesowego w organizacji wymagają odmiennego podejścia. Stąd głównym celem monografii jest wykazanie przyczyn i sposobów ewolucji od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego we współczesnych organizacjach, przy jednoczesnym uwzględnieniu triady...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w pracy i biznesie – audio kurs
Dorota Guzik
Chcesz opanować słownictwo pozwalające na swobodne prowadzenie rozmowy w różnych sytuacjach w pracy? Ucz się z kursem „Angielski w pracy i biznesie - Business Words & Expressions”, który wprowadza naukę zróżnicowanych zwrotów używanych w pracy i podczas ubiegania się o nową posadę. Poprzez wszechstronne rozszerzanie słownictwa na poziomie zaawansowanym kurs rozwija umiejętności komunikowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone – ebook
Ed Catmull Amy Wallace
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Sportowy dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Harasymów-Romańczuk Joanna Łyszczarz Karolina Małysz-Czyż Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Anna Puławska Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek
Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing sportowy w dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Łyszczarz Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Joanna Harasymów-Romańczuk Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek Karolina Małysz-Czyż Anna Puławska
Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie – ebook
Cal Newport
"Cyfrowy minimalizm" to najlepsza książka o naszym trudnym związku z technologią, jaką przeczytałem w ostatnim czasie. Jeżeli szukacie przewodnika, który pomoże wam wyzwolić się z okowów e-maili, sieci społecznościowych, smartfonów i ekranów, to jest nim właśnie niezrównany Cal Newport. Adam Alter, autor Uzależnienia 2.0 Nie jesteś użytkownikiem, jesteś produktem. Przerwij połączenie, wyloguj się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak mniej kupować – ebook
Tomasz Bar
Wiesz, że wydajesz pieniądze na zbędne przedmioty, ale jednocześnie nie potrafisz nad tym zapanować? To droga donikąd, a jeśli już to jedynie do długów, kłótni z partnerem i ciągłego stresu. Dobra wiadomość jest taka, że tak nie musi być. Możesz nauczyć się bardziej racjonalnych zakupów, znając m.in. motywy, sytuacje, w których najczęściej je dokonujesz. Jest to szczególnie istotne w czasach e-commerce,...Data dostępności:
Data publikacji:
Własna firma krok po kroku. Uwaga kryzys! – ebook
Grzegorz Krzemień
Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii. Wykorzystując czas kryzysu, świadomy lider może dokonać skoku w rozwoju firmy Jednego możemy być pewni w tym niepewnym świecie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: