Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-społeczność

Liczba pozycji: 33
  • E-marketing terytorialny – książka

    E-marketing terytorialny – książka

    Ewelina Kancik-Kołtun  

    Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest...

    Cena: 42,00 zł

    Więcej

  • e-Katecheza – książka

    e-Katecheza – książka

    Adam Ligęza   Michał Wilk  

    Zapomnij o nudnych lekcjach religii! Dzieci z zaangażowaniem przygotowujące e-magazyn, chmura słów jako przypomnienie materiału z ostatniej lekcji, twórcza rywalizacja podczas rozwiązywania interaktywnych quizów – to wszystko może dziać się na twoich lekcjach. Pokaż swoim uczniom, że nauka religii to nie nudziarstwo, a mówienie o Bogu językiem najnowszych technologii jest nie tylko możliwe, ale także...

    Cena: 11,90 zł

    Więcej

  • Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku – książka

    Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku – książka

    Agnieszka Drummer   Richard Boehnke  

    Język niemiecki Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku – książka

    Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku – książka

    Agnieszka Drummer   Beata Williamson  

    Język angielski Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Laptopowy Milioner – książka

    Laptopowy Milioner – książka

    Mark Anastasi  

    Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Kraken – książka

    Kraken – książka

    E. Pagani   B. Cannucciari  

    "W sumie każda epoka ma swoje potwory, którym składa się w ofierze własną niewinność w zamian za powodzenie w życiu, nie?" Jesteśmy w Selalgues, niewielkiej mieścinie na południowym wybrzeżu Francji, gdzie niebo jest ołowiane, mewy krążą nad przepływającymi kutrami, a miejscowa społeczność, przyciśnięta biedą i zmęczona życiem, odnajduje pociechę w przesądach i uprzedzeniach. Największą cenę płaci...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Global Business English – książka

    Global Business English – książka

    Fiona Talbot   Sudakshina Bhattacharjee  

    Książka jest przeznaczona dla profesjonalistów, którzy pragną rozwijać umiejętności komunikacji w języku angielskim w dzisiejszym zdominowanym przez media cyfrowe świecie. Nowa, globalna gospodarka cyfrowa wymaga – jak nigdy dotąd – umiejętności sprawnej komunikacji w tym języku. Książka dostarcza wskazówek, jak pisać różnego rodzaju teksty, które pomogą skutecznie porozumiewać się z ludźmi z różnych...

    Cena: 46,90 zł

    Więcej

  • Sfejsowani – książka

    Sfejsowani – książka

    Suzana E. Flores  

    Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze rozumienie siebie oraz, co najważniejsze, na los młodych ludzi. Za pośrednictwem przejmujących historii prawdziwych osób, ujawniła głębię tego międzynarodowego zjawiska, pozwalając nam zajrzeć pod jego powierzchnię i zrozumieć istotę skutków oddziaływania tego narzędzia...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • E-gatunki – książka

    E-gatunki – książka

    Wiesław Godzic   Zbigniew Bauer  

    Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Internet dla seniorów – książka

    Internet dla seniorów – książka

    Agnieszka Serafinowicz   Joachim Wandelberg  

    Poradnik powstał z myślą o seniorach, którzy zaczynają swoją przygodę z internetem oraz o tych, którzy już korzystają z sieci w podstawowym zakresie. W przystępny sposób omawia najważniejsze kwestie techniczne, a także prezentuje praktyczne aspekty korzystania z internetu i uczy komunikowania się z innymi online. Korzystanie z poradnika ułatwiają kolorowe ramki, wyraźne zrzuty ekranowe, słowniczek...

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 33

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA