Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

film

Liczba pozycji: 248
  • Film – wydanie darmowe

    Film – wydanie darmowe

    FILM - najstarszy w Polsce magazyn filmowy (ukazuje się od 1946 roku). Początkowo wydawany jako dwutygodnik, aktualnie jako miesięcznik. W badaniach focusowych, przeprowadzonych przez agencję Target Group czytelnicy magazynu określili go jako "najbardziej prestiżowy i wiarygodny magazyn o filmie w Polsce". Od marca 2005 pismem kieruje redaktor naczelny Marcin Prokop, dziennikarz znany również z...

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • Niepoprawny format
  • Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu – książka
    TANIEJ 5 %

    Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu – książka

    Paweł Kossecki  

    Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w...

    Cena: 45,61 zł 48,01 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Historie filmowe – ebook

    Carole Mortimer  

    Pomysł na film. Nik Prince, sławny reżyser i zdobywca kilku Oscarów, ma pomysł na nowy film. Chciałby przenieść na ekran głośny bestseller „Nie całkiem zwyczajny chłopiec”. Jednak nie może ustalić, kto ukrywa się pod pseudonimem J.I. Watson. Po wielu trudach udaje mu się dotrzeć do Jinx Nixon, która, jak sądzi Nik, napisała słynną powieść. Ale Jinx wyraźnie go unika i odmawia wszelkich...

    Data publikacji:

    Cena: 18,99 zł 19,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów – książka
    TANIEJ 5 %

    Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów – książka

    Piotr Zawojski  

    Wiedza o sposobie istnienia i funkcjonowania obrazów we współczesnej kulturze epoki nowych mediów nie doczekała się jeszcze u nas ujęcia monograficznego. Taką lukę wypełni książką Piotra Zawojskiego. Autor daje nowatorski wgląd w pole twórczych zastosować cyfrowych technologii obrazowania. Dostarcza poręcznych narzędzi i strategii opisu owych procesów i zjawisk. Książka dotyczy zagadnienia audiowizualności...

    Cena: 52,25 zł 55,00 zł

    Więcej

  • Animacja komputerowa Algorytmy i techniki – książka
    TANIEJ 5 %

    Animacja komputerowa Algorytmy i techniki – książka

    Rick Parent  

    Najlepsza książka o technikach animacji! Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia. Zawiera: · najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała, · algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie...

    Cena: 122,55 zł 129,00 zł

    Więcej

  • Technologie radia kognitywnego – książka
    TANIEJ 5 %

    Technologie radia kognitywnego – książka

    Hanna Bogucka  

    Technologia radia kognitywnego jest uważana za przyszłościową dziedzinę umożliwiającą komunikację użytkowników w dowolnym miejscu, czasie i na podstawie dowolnych standardów transmisji w sposób niezwykle elastyczny. Radio kognitywne jest najbardziej obiecującym rozwiązaniem problemu współistnienia wielu technik dostępu radiowego dzięki zastosowaniu inteligentnego zarządzania widmem w systemach telekomunikacyjnych,...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Audiowizualne doświadczanie świata – książka
    TANIEJ 5 %

    Audiowizualne doświadczanie świata – książka

    Krzysztof Czykier  

    Oddziaływanie współczesnych mass mediów – telewizji, radia, komputera i Internetu jest zauważalne na każdym kroku. Proces ten wpływa również na funkcjonowanie rodzin. Przebadaniem tych obszarów w środowisku wielopokoleniowej rodziny wiejskiej zajął się autor przedstawianej publikacji. Jego zamysłem było ustalenie korzyści, jakie płyną z używania mediów elektronicznych oraz wskazanie niedostatków na...

    Cena: 44,89 zł 47,25 zł

    Więcej

  • Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka

    Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Interpretacja materiałów wizualnych – książka
    TANIEJ 5 %

    Interpretacja materiałów wizualnych – książka

    Gillian Rose  

    Umiejętność interpretacji kultury wizualnej, i to interpretacji krytycznej, stała się niezbędna dla współczesnych badaczy społecznych - przekonuje w prezentowanym podręczniku Gillian Rose. Autorka przedstawia różne sposoby patrzenia na malarstwo, filmy, seriale telewizyjne, reklamy, fotografie, mapy i inne obiekty wizualne. W przystępny sposób omawia i porównuje różne metody badawcze mające zastosowanie...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Rynek mediów w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Rynek mediów w Polsce – książka

    Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek  

    Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje,...

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 248

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA