Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

film

Liczba pozycji: 172
  • Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu – książka
    TANIEJ 5 %

    Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu – książka

    Paweł Kossecki  

    Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w...

    Cena: 45,61 zł 48,01 zł

    Więcej

  • Animacja komputerowa Algorytmy i techniki – książka
    TANIEJ 5 %

    Animacja komputerowa Algorytmy i techniki – książka

    Rick Parent  

    Najlepsza książka o technikach animacji! Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia. Zawiera: · najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała, · algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie...

    Cena: 122,55 zł 129,00 zł

    Więcej

  • Technologie radia kognitywnego – książka
    TANIEJ 5 %

    Technologie radia kognitywnego – książka

    Hanna Bogucka  

    Technologia radia kognitywnego jest uważana za przyszłościową dziedzinę umożliwiającą komunikację użytkowników w dowolnym miejscu, czasie i na podstawie dowolnych standardów transmisji w sposób niezwykle elastyczny. Radio kognitywne jest najbardziej obiecującym rozwiązaniem problemu współistnienia wielu technik dostępu radiowego dzięki zastosowaniu inteligentnego zarządzania widmem w systemach telekomunikacyjnych,...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Audiowizualność i mimetyki przestrzeni – książka
    TANIEJ 5 %

    Audiowizualność i mimetyki przestrzeni – książka

    Karina Banaszkiewicz  

    Media produkujące obrazy ewoluowały i nadal się zmieniają. Narzędzia wspomagające zmysły człowieka zyskują nowe możliwości. Powstały maszyny do widzenia, zdolne utrwalać doświadczenie wedle swych matryc czasu i przestrzeni. Niektóre z nich przejmują nawet obowiązek patrzenia, uprzednio ciążący na użytkowniku. Dzięki optyce cyfrowo-falowej patrzenie nie jest już konieczne, by widzieć. Powstały maszyny...

    Cena: 34,77 zł 36,60 zł

    Więcej

  • Audiowizualne doświadczanie świata – książka
    TANIEJ 5 %

    Audiowizualne doświadczanie świata – książka

    Krzysztof Czykier  

    Oddziaływanie współczesnych mass mediów – telewizji, radia, komputera i Internetu jest zauważalne na każdym kroku. Proces ten wpływa również na funkcjonowanie rodzin. Przebadaniem tych obszarów w środowisku wielopokoleniowej rodziny wiejskiej zajął się autor przedstawianej publikacji. Jego zamysłem było ustalenie korzyści, jakie płyną z używania mediów elektronicznych oraz wskazanie niedostatków na...

    Cena: 44,89 zł 47,25 zł

    Więcej

  • Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka

    Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Interpretacja materiałów wizualnych – książka
    TANIEJ 5 %

    Interpretacja materiałów wizualnych – książka

    Gillian Rose  

    Umiejętność interpretacji kultury wizualnej, i to interpretacji krytycznej, stała się niezbędna dla współczesnych badaczy społecznych - przekonuje w prezentowanym podręczniku Gillian Rose. Autorka przedstawia różne sposoby patrzenia na malarstwo, filmy, seriale telewizyjne, reklamy, fotografie, mapy i inne obiekty wizualne. W przystępny sposób omawia i porównuje różne metody badawcze mające zastosowanie...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Cały ten Rock – książka
    TANIEJ 5 %

    Cały ten Rock – książka

    Remigiusz Maciaszek   Michał Wojtas  

    Jego filmy wyświetlono 400 milionów razy Kanał Remigiusza „Rocka” Maciaszka na YouTubie jest jednym z największych fenomenów w polskim Internecie. Przez ostatnie lata postać ta wywołała niezliczoną ilość kontrowersji – fani i hejterzy zażarcie dyskutowali na temat pracy, rodziny i kariery „Rocka”. Wielu chciałoby się dowiedzieć, jaki on jest w realu i jak odniósł tak ogromny sukces. Ta książka...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Rynek mediów w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Rynek mediów w Polsce – książka

    Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek  

    Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje,...

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

  • Dawno temu był sobie algorytm – książka
    TANIEJ 5 %

    Dawno temu był sobie algorytm – książka

    Martin Erwig  

    Książka Dawno temu był sobie algorytm wyjaśnia koncepcje informatyki poprzez znane historie i codzienne sytuacje. Autor tłumaczy przetwarzanie informacji jako coś, co dzieje się poza komputerami, a informatykę jako studium systematycznego rozwiązywania problemów. Martin Erwig pokazuje, że wiele codziennych czynności dotyczy rozwiązywania problemów. Na przykład poranne wstawanie: wstajemy z łóżka, bierzemy...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 172

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA