Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

film

Liczba pozycji: 136
  • Film – wydanie darmowe

    Film – wydanie darmowe

    FILM - najstarszy w Polsce magazyn filmowy (ukazuje się od 1946 roku). Początkowo wydawany jako dwutygodnik, aktualnie jako miesięcznik. W badaniach focusowych, przeprowadzonych przez agencję Target Group czytelnicy magazynu określili go jako "najbardziej prestiżowy i wiarygodny magazyn o filmie w Polsce". Od marca 2005 pismem kieruje redaktor naczelny Marcin Prokop, dziennikarz znany również z...

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • Niepoprawny format
  • Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu – książka
    TANIEJ 5 %

    Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu – książka

    Paweł Kossecki  

    Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w...

    Cena: 45,61 zł 48,01 zł

    Więcej

  • Fotografia i szaleństwo – książka
    TANIEJ 5 %

    Fotografia i szaleństwo – książka

    Zbiór artykułów poświęconych szaleństwu w fotografii. Autorzy w ciekawy sposób poruszają temat opisując m.in. próby portretowania szaleństwa w XIX wieku, a także udział tego medium w zamykaniu zakładów psychiatrycznych we Włoszech. Podejmują również próbę opisu procesu twórczego w kryzysie psychicznym, a także wpływ substancji psychoaktywnych na sztukę. W tomie nie pominięto różnych osobliwości fotograficznych,...

    Cena: 67,45 zł 71,00 zł

    Więcej

  • Animacja komputerowa Algorytmy i techniki – książka
    TANIEJ 5 %

    Animacja komputerowa Algorytmy i techniki – książka

    Rick Parent  

    Najlepsza książka o technikach animacji! Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia. Zawiera: · najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała, · algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie...

    Cena: 122,55 zł 129,00 zł

    Więcej

  • Audiowizualne doświadczanie świata – książka
    TANIEJ 5 %

    Audiowizualne doświadczanie świata – książka

    Krzysztof Czykier  

    Oddziaływanie współczesnych mass mediów – telewizji, radia, komputera i Internetu jest zauważalne na każdym kroku. Proces ten wpływa również na funkcjonowanie rodzin. Przebadaniem tych obszarów w środowisku wielopokoleniowej rodziny wiejskiej zajął się autor przedstawianej publikacji. Jego zamysłem było ustalenie korzyści, jakie płyną z używania mediów elektronicznych oraz wskazanie niedostatków na...

    Cena: 44,89 zł 47,25 zł

    Więcej

  • Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów – książka
    TANIEJ 5 %

    Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów – książka

    Piotr Zawojski  

    Wiedza o sposobie istnienia i funkcjonowania obrazów we współczesnej kulturze epoki nowych mediów nie doczekała się jeszcze u nas ujęcia monograficznego. Taką lukę wypełni książką Piotra Zawojskiego. Autor daje nowatorski wgląd w pole twórczych zastosować cyfrowych technologii obrazowania. Dostarcza poręcznych narzędzi i strategii opisu owych procesów i zjawisk. Książka dotyczy zagadnienia audiowizualności...

    Cena: 52,25 zł 55,00 zł

    Więcej

  • Technologie radia kognitywnego – książka
    TANIEJ 5 %

    Technologie radia kognitywnego – książka

    Hanna Bogucka  

    Technologia radia kognitywnego jest uważana za przyszłościową dziedzinę umożliwiającą komunikację użytkowników w dowolnym miejscu, czasie i na podstawie dowolnych standardów transmisji w sposób niezwykle elastyczny. Radio kognitywne jest najbardziej obiecującym rozwiązaniem problemu współistnienia wielu technik dostępu radiowego dzięki zastosowaniu inteligentnego zarządzania widmem w systemach telekomunikacyjnych,...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Interpretacja materiałów wizualnych – książka
    TANIEJ 5 %

    Interpretacja materiałów wizualnych – książka

    Gillian Rose  

    Umiejętność interpretacji kultury wizualnej, i to interpretacji krytycznej, stała się niezbędna dla współczesnych badaczy społecznych - przekonuje w prezentowanym podręczniku Gillian Rose. Autorka przedstawia różne sposoby patrzenia na malarstwo, filmy, seriale telewizyjne, reklamy, fotografie, mapy i inne obiekty wizualne. W przystępny sposób omawia i porównuje różne metody badawcze mające zastosowanie...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Media lokacyjne – książka
    TANIEJ 5 %

    Media lokacyjne – książka

    Anna Nacher  

    Mając nadzieję, że ta próba otworzy pewne nowe ścieżki badawcze, chcę w mojej książce raczej zaproponować nowy język opisu i nowe metafory. W miejsce języka zakorzenionego w reprezentacjonizmie, który rządził opisem tradycyjnych mediów audiowizualnych (w tym także cyfrowych), takich jak film, wideo, telewizja czy wczesny etap internetu, oferuję pojęcia wskazujące na odmienny sposób wiązania obrazów...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka

    Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 136

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA