Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

firme

Liczba pozycji: 193
  • Niedosyt – książka

    Niedosyt – książka

    Tomasz Pohl  

    Tomasz Pohl to niezwykła postać współczesnego życia literackiego. Jest poetą, eseistą, prozaikiem, tekściarzem, bloggerem, laureatem licznych konkursów literackich w kategorii poezji, prozy, a nawet tekstów piosenek. Z wykształcenia mechanik okrętowy, potem filolog – humanista, na koniec, marketingowiec i specjalista Public Relations. Od lat pracuje jako menedżer, urzędnik, doradca konsultingowy, choć...

    Cena: 24,00 zł

    Więcej

  • Sięgnij po sukces w sprzedaży – książka

    Sięgnij po sukces w sprzedaży – książka

    Andrzej Buszko  

    Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kształtki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy? Jak zdobyć i utrzymać klienta? Jak się ubierać na spotkania? Jak umiejętnie prowadzić rozmowy? Jak zareklamować firmę i produkt? Jak dobrze zorganizować własny warsztat pracy? Jeśli jesteś przedstawicielem handlowym i sprzedawcą (bez względu...

    Cena: 15,75 zł

    Więcej

  • Biznes w internecie – książka

    Biznes w internecie – książka

    Tomasz Bonek   Marta Smaga  

    Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Bogata kobieta – książka

    Bogata kobieta – książka

    Kim Kiyosaki  

    Dla kobiet, które pragną być samodzielne i niezależne finansowo. Autorka książki, Kim Kiyosaki, jest doświadczonym inwestorem, kobietą biznesu i bardzo niezależną osobą. Przez ponad 20 lat wraz ze swoim partnerem w biznesie i mężem, Robertem Kiyosaki (autorem światowego bestsellera „Bogaty ojciec, Biedny ojciec”), podróżowała po świecie, dzieląc się z milionami ludzi swą wiedzą o pieniądzach i inwestowaniu....

    Cena: 47,00 zł

    Więcej

  • Niebieskie oczy czarny ląd – książka

    Niebieskie oczy czarny ląd – książka

    Gunilla Fagerholm  

    Przeprowadzka z zimnej Szwecji do skąpanej w słońcu Kenii była marzeniem Gunilli i jej męża. Sprzedali wszystko, rzucili świetnie prosperującą firmę i wyjechali do Afryki. Farma, własny hotel, egzotyka, wydawało się że budują raj na Ziemi! Niestety rzeczywistość szybko przerodziła się w prawdziwe piekło: przemoc, bieda, choroby i korupcja... czy tytułowi niebieskoocy sprostali wyzwaniom jakie postawił...

    Cena: 9,90 zł

    Więcej

  • Zakamarki marki – książka

    Zakamarki marki – książka

    Paweł Tkaczyk  

    Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • Modelowanie organizacji procesowej – książka

    Modelowanie organizacji procesowej – książka

    Największą zaletą książki jest jej praktyczny aspekt. Jest to kompendium wiedzy o identyfikacji i modelowaniu procesów zachodzących w różnych przedsiębiorstwach. Odwołuje się do stworzonej przez APQC metodyki Process Classification Framework, opisując: · strukturę modelu, · kategorię procesów, · hierarchię procesów. Omówiono w niej narzędzie identyfikacji procesów przydatne dla każdego, kto podejmuje...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • Winning znaczy zwyciężać – książka

    Winning znaczy zwyciężać – książka

    Jack Welch   Suzy Welch  

    Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Vademecum nowego VAT – książka

    Vademecum nowego VAT – książka

    Jak rejestrować firmę w urzędzie skarbowym, jak wypełnić fakturę VAT po 1 maja, jak złożyć pierwszą deklarację VAT zgodnie z nową ustawą, jak...?

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Kradzież tożsamości – książka

    Kradzież tożsamości – książka

    Tomasz Trejderowski  

    Czy można ukraść osiem milionów dolarów, wykonując tylko kilka rozmów telefonicznych? Można! Czy można okraść mieszkanie do gołych ścian, uważnie czytając jedynie Facebooka? Można! Czy można doprowadzić firmę do upadłości, wysyłając kilka e-maili? Można! Nie tylko można, ale to dzieje się każdego dnia. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak blisko Ciebie. To wszystko umożliwia socjotechnika i socjoinformatyka...

    Cena: 32,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 193

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA