Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

historia powszechna

Liczba pozycji: 15
  • Tako rzecze Lem – książka
    TANIEJ 5 %

    Tako rzecze Lem – książka

    Stanisław Lem   Stanisław Bereś  

    „Tako rzecze Lem jest pasjonującą i barwną opowieścią o życiowych losach i artystycznej drodze Stanisława Lema, o jego miejscu w polskiej i światowej literaturze; przynosi rozważania na temat sytuacji nauki i kultury na przełomie XX i XXI wieku oraz miejsca człowieka w tworzonej przez niego cywilizacji; roztrząsa podstawowe kwestie polityczne, społeczne i moralne, jakie stawia przed nami obecny — wrzący...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Ludzkość poprawiona Jak najbliższe lata zmienią świat w którym żyjemy – książka
    TANIEJ 5 %

    Ludzkość poprawiona Jak najbliższe lata zmienią świat w którym żyjemy – książka

    Grzegorz Lindenberg  

    Rozwój nauki i technologii w ostatnich latach jeszcze bardziej przyspieszył. Wkrótce świat będzie wyglądał zupełnie inaczej. Nawet człowiek za kilkanaście lat może diametralnie różnić się od tego, kim jest dzisiaj. Ingerencje w DNA roślin, zwierząt i ludzi staną się powszechne. Z jednej strony pozwoli to na eliminację setek śmiertelnych chorób, z drugiej da szansę na ukształtowanie człowieka według...

    Cena: 35,06 zł 36,90 zł

    Więcej

  • 90 lat łódzkiej ekonomii – książka
    TANIEJ 5 %

    90 lat łódzkiej ekonomii – książka

    Czesław Domański   Witold Kasperkiewicz   Eugeniusz Kwiatkowski  

    Początki ekonomii w Łodzi sięgają lat 60. XIX wieku, kiedy powstały pierwsze instytucje finansowe i ekonomiczne. Na przełomie XIX i XX wieku popularyzacji wiedzy ekonomicznej służyły tzw. uniwersytety powszechne, gdzie organizowano odczyty czołowych ekonomistów i historyków gospodarczych: Natalii Gąsiorowskiej-Grabowieckiej, Michała Hertza i Stanisława Koszutskiego. Na łamach czasopism publikowali...

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania....

    Cena: 50,35 zł 53,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Filozofia a zarządzanie – ebook

    Tadeusz Oleksyn  

    Do rozpoznania i oceny rzeczywistości, szczególnie kryzysowej, oraz prognozowania przyszłości konieczna jest nie tylko głębsza refleksja, ale i dystans czasowy . Ważną rolę w tym procesie pełnią filozofia i historia. Jednym z celów tej książki jest właśnie próba uchwycenia dystansu wobec współczesnego zarządzania, które wykazuje symptomy dezorientacji i zadyszki. Książka doskonale wpisuje się w dyskurs...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA