Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

jacek jędrzejczak

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Komunikacja w firmie i w zespole – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Świadome zarządzanie komunikacją z firmie i zespole to zakres podstawowej wiedzy i umiejętności niezbędnych każdemu przełożonemu w budowaniu relacji w zespole. Umiejętność komunikacji to jeden z podstawowych obszarów, w którym każdy przełożony musi się wciąż doskonalić.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,21 zł 11,34 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,21 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Praktyczne sposoby zarządzania wynagrodzeniami – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Poradnik nie tylko przybliża czytelnikowi specyfikę funkcjonowania ruchomych elementów wynagrodzeń, ale również prezentuje sposoby ich konstruowania oraz wykorzystania w praktyce. Dlatego też, każde z rozwiązań zaprezentowane zostało w różnych kontekstach wpływu na motywację pracowników oraz powiązań z celami firmy i innymi systemami wspierającymi zarządzanie zasobami ludzkimi.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,60 zł 18,44 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,60 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak efektywnie przenieść strategię firmy na strategię HR? – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać „strategią HR”. potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy. Z poradnika dowiesz się: — Jak opracować założenia, konieczne do zbudowania strategii? — Jakimi narzędziami się posłużyć, aby wypracować strategię HR korespondującą z potrzebami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Obsługa klienta w recepcji hotelowej – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA