klienci
Liczba pozycji: 113
Niezwykli klienci Temidy – ebook
Stanisław Milewski
Sprzedawczyk książę Adam Poniński, aferzystka z dworu króla Stasia – Dogrumowa, spadkobiercy Chopina, hrabina Janina Potocka procesująca się o wiślane piaski, hrabia August („Gucio”) Potocki handryczący się z koleją o spóźniony pociąg, Władysław Reymont dochodzący na sądowej sali odszkodowania za kolejowy wypadek, pierwsi lekarze przed sądem, Wincenty Pol i Aleksander Fredro – ofiary austriackiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Vademecum administratora Microsoft Exchange Server 2013 - Konfiguracja i klienci – ebook
William R. Stanek
Praktyczny, kieszonkowy przewodnik administratora systemu Exchange! Poręczny i szczegółowy przewodnik pozwala błyskawicznie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z zarządzaniem konfiguracją i klientami systemów Exchange Server 2013 i Exchange Online. Przewodnik koncentruje się na podstawowych procedurach i zadaniach opisywanych za pomocą przydatnych tabel, instrukcji i wykazów, a prezentowane informacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygraj klienta – ebook
Marcin Paweł Panek
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygraj klienta – audiobook
Marcin Paweł Panek
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przelicz to na pieniądze – ebook
Jeffrey J. Fox
Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przepraszam, zajęte – audiobook
Jan Maszczyszyn
Kiedy ktoś przerywa transmisję Pucharu Mistrzów, musi chodzić o coś naprawdę ważnego. Pierwsza załogowa wyprawa na Marsa od miesiąca dryfuje w przestrzeni kosmicznej. Okazuje się, że pojazd się rozhermetyzował w wyniku zderzenia z mikrometeorytem. W Tarnowskich Górach przy barze w Sedlaczku trwają rozmowy lokalsów. Pojawiają się różne hipotezy i plotki. Barmanka Judyta przekazuje informacje od Achima...Data dostępności:
Data publikacji:
Piękna spadkobierczyni – ebook
Dani Wade
Rhett Brannon przyjmuje zlecenie od udziałowców koncernu Hyatt Heights. Oficjalnie ma zostać konsultantem w firmie, a naprawdę wykazać, że Trinity Hyatt, wdowa po zmarłym niedawno Michaelu Hyatcie, jest oszustką. Zleceniodawcy uważają, że skłoniła go do ślubu podstępem, by dobrać się do jego fortuny. Ale znalezienie dowodów na to, że Trinity jest intrygantką, nie jest łatwe. Rhett zaczyna podejrzewać,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook
Mirosław Kazior
Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.Data dostępności:
Data publikacji:
Obsługa klienta w recepcji hotelowej – ebook
Jacek Jędrzejczak
To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...Data dostępności:
Data publikacji: