Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konsument

Liczba pozycji: 425
  • Zachowania konsumentów – ebook

    red. Małgorzata Bartosik-Purgat  

    Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. ...

    Data publikacji:

    Cena: 47,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zachowania konsumentów – ebook

    red. Małgorzata Bartosik-Purgat  

    "Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem...

    Data publikacji:

    Cena: 47,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Komentarz do nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów adw. Pawła Sikory – ebook

    Paweł Sikora  

    Komentarz omawia m.in. liczne zmiany w ustawie z 10 czerwca 2014 r. o zmianie ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów oraz ustawy - Kodeks postępowania cywilnego. Do tej pory przepisy prawa antymonopolowego w sposób restrykcyjny traktowały tych przedsiębiorców, którzy stosowali praktyki monopolistyczne. Nowa regulacja, zabezpieczając porządek prawny, przewiduje wygodne rozwiązania dla tych firm,...

    Data publikacji:

    Cena: 34,96 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • Nowa ustawa o prawach konsumenta z komentarzem – ebook

    Michał Koralewski  

    Komentarz omawia m.in. liczne zmiany w dotychczasowym systemie rękojmi i gwarancji jakości w transakcjach pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami oraz w terminach odstąpienia od umów sprzedaży. Uwzględnia zmiany w zakresie sprzedaży za pośrednictwem Internetu. Wskazuje, na obowiązki sprzedawcy względem konsumentów. Nowe regulacje zakładają konieczność przekazywania konsumentom szeregu danych o produkcie,...

    Data publikacji:

    Cena: 86,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook

    Katarzyna M. Staszyńska  

    W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...

    Data publikacji:

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych – ebook

    Sławomir Smyczek  

    Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez...

    Data publikacji:

    Cena: 52,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego – ebook

    Ewa Kieżel   Sławomir Smyczek  

    Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą,...

    Data publikacji:

    Cena: 52,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej – książka
    TANIEJ 30 %

    Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej – książka

    Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji...

    Cena: 34,30 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Aborygeni i konsumenci – książka
    TANIEJ 30 %

    Aborygeni i konsumenci – książka

    Dominik Antonowicz   Radosław Kossakowski   Tomasz Szlendak  

    Od końca lat osiemdziesiątych XX wieku futbol w Europie przechodzi głębokie przemiany w wymiarze ekonomiczno-politycznym oraz społeczno-kulturowym, których fascynującą złożoność przybliża ciekawa, a przy tym krytyczna książka autorstwa moich polskich kolegów. Lektura Aborygenów i konsumentów nie tylko pozwala zrozumieć istotę oraz szczególny charakter przeobrażeń zachodzących w europejskim futbolu,...

    Cena: 22,05 zł 31,50 zł

    Więcej

  • Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce – książka
    TANIEJ 30 %

    Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce – książka

    Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia...

    Cena: 34,93 zł 49,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 425

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA