Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

maila

Liczba pozycji: 698
  • Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II – ebook

    Paweł Sala  

    „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Kontrola służbowej poczty e-mail - 3 wymagania wobec pracodawcy – ebook

    Kontrola służbowej poczty e-mail - 3 wymagania wobec pracodawcy – ebook

    Marcin Sarna  

    Z publikacji „Kontrola służbowej poczty e-mail - 3 wymagania wobec pracodawcy” Czytelnik dowie się, jakie są trzy warunki, które musi spełnić jako pracodawca, by prowadzona przez niego kontrola służbowej poczty była zgodna z prawem. Publikacja przybliża też wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, który dał pracodawcy prawo do większej kontroli nad aktywnością pracownika. Wyjaśnia...

    Data publikacji:

    Cena: 24,48 zł

    Więcej

    • PDF
  • Czekając na e-mail – ebook

    Katarzyna Tasak  

    JAK POKOCHAĆ ŻYCIE, GDY TRACI SIĘ NAJWAŻNIEJSZĄ OSOBĘ? GDY NAGLE, Z DNIA NA DZIEŃ, BEZ WYJAŚNIEŃ ZOSTAJEMY SAMI? „Czekając na e-mail” to książka o odejściach i powrotach. Porzucona kobieta każdego dnia pisze listy do mężczyzny, który od niej odszedł. W ten sposób radzi sobie z rozstaniem i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, czy to, co otrzymujemy, dane jest nam na zawsze. Jej życie...

    Data publikacji:

    Cena: 19,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Błyskawiczny e-mail marketing – ebook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś. O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią, że...

    Data publikacji:

    Cena: 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • E-mailing in English – ebook

    Kirsten Wächter  

    Trudno wyobrazić sobie dzień pracy bez poczty e-mail. W dobie integracji międzynarodowych rynków coraz bardziej popularny i wymagany w komunikacji elektronicznej staje się język angielski. Jak szybko i poprawnie napisać e-mail w języku angielskim - właśnie tego nauczysz się z niniejszej książki. Publikacja dostarcza też wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji...

    Data publikacji:

    Cena: 14,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Czekając na e-mail – książka

    Czekając na e-mail – książka

    Katarzyna Tasak  

    „Czekając na e-mail” to książka o odejściach i powrotach. Porzucona kobieta każdego dnia pisze listy do mężczyzny, który od niej odszedł. W ten sposób radzi sobie z rozstaniem i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, czy to, co otrzymujemy, dane jest nam na zawsze. Jej życie i podejście do świata powoli się zmienia. A w przejściu przez ten trudny czas pomagają jej mama i przyjaciółka. Te dwie silne...

    Cena: 23,00 zł

    Więcej

  • Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u – książka

    Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u – książka

    Jason Rodriguez  

    Skuteczne kampanie e-mailowe! E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Skuteczny e-mail marketing – książka

    Skuteczny e-mail marketing – książka

    Artur Maciorowski  

    Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię,...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • E-mailing  + CD – książka

    E-mailing + CD – książka

    Louise Pile  

    The Delta Business Communication Skills series is designed to help learners at Pre-intermediate and Intermediate levels to master the key communication skills required in international business English today. Each book in the series is designed for classroom use, but is also suitable for self-study. There are eight titles in the series: Meetings, Presenting, Negotiating, Telephoning, Emailing, Socialising,...

    Cena: 114,00 zł

    Więcej

  • E-mail marketing oswojony – książka

    E-mail marketing oswojony – książka

    Artur Dąbrowski   Filip Kłodawski  

    Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze. Pomimo...

    Cena: 38,99 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 698

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA