management
Liczba pozycji: 131
The Fundamentals of Economic Research – ebook
Władysław Milo
In this monography there are presented and discussed the following categories of concepts: truth and causes, randomness, isomorphism, homomorphism, models, modelling, expectations, tools and effects of the use of monetary policy, potentia and calculus of potentias, theory and theorizing. These categories make themes of successive chapters of this book. It seeks to provide both theoretical and...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacje w zarządzaniu. Nowe ujęcie – ebook
Teresa Kraśnicka
Książka zawiera: bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru, pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki, wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw. Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar,...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Exchange Server 2010 Vademecum Administratora – ebook
William R. Stanek
Praktyczny, poręczny przewodnik po Exchange Server 2010! Ten poręczny i zwięzły przewodnik kieszonkowy pozwala błyskawicznie znajdować odpowiedzi na pytania dotyczące codziennej administracji programu ¬Exchange Server 2010. Zawiera opisy podstawowych poleceń i technik w formie tabel przeglądowych, instrukcji krok po kroku i list. Dostarcza dokładne informacje potrzebne do zaoszczędzenia czasu i wykonania...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft SQL Server 2008 Vademecum Administratora – ebook
William R. Stanek
Podręczny i precyzyjny, przewodnik kieszonkowy, które podaje gotowe recepty dotyczące administrowania SQL Server 2008. Jego tematyka koncentruje się na zadaniach podstawowej obsługi i konserwacji przy użyciu tabel z przeglądami, instrukcji oraz list. Zyskujemy informację potrzebną do rozwiązywania problemów oraz wykonania pracy - niezależnie, czy siedzimy przy biurku, czy jesteśmy poza biurem! Szybki...Data dostępności:
Data publikacji:
Business Phrases, Collocations and Metaphors. Glossary with Practice and Answer Key – ebook
Elżbieta Jendrych
The book comprises three glossaries grouped semantically into nine sections, such as e.g. Business Environment, Management, Employment, Finance and Banking, People and Organizations. Each section of the book is arranged alphabetically and contains: a selection of high-frequency business phrases accompanied by their Polish equivalents, a list of typical business collocations, a selection of popular...Data dostępności:
Data publikacji:
Consumer behavior on international market – ebook
Sławomir Smyczek
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem marketingu – ebook
Jeffrey J. Fox
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut....Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi – ebook
Marek Szturo
Współczesny rynek finansowy stwarza szerokie możliwości inwestowania wolnych środków pieniężnych, poprzez różnorodne instrumenty finansowe. Inwestycje są jednakże obarczone różnym poziomem ryzyka. W rezultacie można osiągnąć wysoki zwrot z poczynionych inwestycji, ale również utracić zainwestowany kapitał. Inwestor indywidualny może inwestować swoje środki samodzielnie na rynku finansowym lub też...Data dostępności:
Data publikacji:
SPIN SELLING – ebook
Neil Rackham
SPIN® to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 lat Neil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizował ponad 35 tysięcy rozmów...Data dostępności:
Data publikacji:
How to Lead Smart People. Leadership for Professionals – audiobook
Arun Singh Mike Mister
Using over 40 simple lessons, How to Lead Smart People shows you how to manage a team of equals with intelligence and diplomacy. Traditional skills are re-evaluated for the leader of a smart team. Split into three sections: leading yourself, leading your team and leading your organisation, the book offers advice for 360-degree management. How to Lead Smart People teaches core skills such as decision-making...Data dostępności:
Data publikacji: