Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketer

Liczba pozycji: 51
  • Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych – ebook

    praca zbiorowa  

    Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego...

    Data publikacji:

    Cena: 55,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Moje przygody z marketingiem – audiobook

    Philip Kotler  

    Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Marketing Automation Revolution – ebook

    Grzegorz Błażewicz  

    Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers,...

    Data publikacji:

    Cena: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing 4.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    "Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II – ebook

    Paweł Sala  

    „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – ebook

    Philip Kotler  

    "Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie....

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach – ebook

    David Meerman Scott  

    Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta”...

    Data publikacji:

    Cena: 35,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy – ebook

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    "Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie....

    Data publikacji:

    Cena: 51,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Floyd Mayweather. Najdroższe pięści świata – ebook

    Tris Dixon  

    " Podziwiany przez miliony. Przez miliony hejtowany. Nie jest typem sportowca, którego łatwo pokochać. Nigdy nie krył się ze swoim bogactwem: kabiną prysznicową wyłożoną skórą aligatora, kolekcją zegarków wartą więcej niż jego luksusowa posiadłość położona na polu golfowym czy prywatnym odrzutowcem za 30 milionów dolarów. Ale czy od człowieka, który w ciągu jednego wieczoru zarobił ponad 200 milionów,...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Techniki promocji sprzedaży – ebook

    Maciej Tesławski null  

    Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...

    Data publikacji:

    Cena: 43,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 51

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA