Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketer

Liczba pozycji: 49
  • Zasady wywierania wpływu na ludzi – gra

    Zasady wywierania wpływu na ludzi – gra

    B. Cialdini Robert   Ph.D.  

    Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku Stosuj w praktyce najskuteczniejsze reguły perswazji i negocjacji. Naucz się skutecznie bronić przed manipulacją. Udowodnij, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do osiągnięcia. Prywatnie, zawodowo, na co dzień i od święta - codziennie wywieramy na kogoś wpływ albo sami stajemy się celem czyjejś manipulacji. Metody oddziaływania na innych ludzi...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach – książka

    Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach – książka

    David Meerman Scott  

    Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo – książka

    Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo – książka

    Alexander Halavais  

    Wyszukiwanie informacji jest, zaraz po e-mailu, najpopularniejszym działaniem w Internecie. Co więcej, coraz bardziej jesteśmy przekonani, że jeśli czegoś wyszukiwarka nie znajdzie, to dana rzecz nie istnieje. Napisano wiele o tym, jak korzystać i ulepszać wyszukiwarki, jednak do tej pory mało powiedziano o społecznych i kulturalnych skutkach wyszukiwarek. Autor pyta nie tylko o to, jak działają, ale...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka

    E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing...

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym – książka

    Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym – książka

    Eric Worre  

    Otwórz się na nowe możliwości zawodowe Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci. Konsumenci coraz skuteczniej...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Rewolucja z Marketing Automation – książka

    Rewolucja z Marketing Automation – książka

    Grzegorz Błażewicz  

    Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • Techniki promocji sprzedaży – książka

    Techniki promocji sprzedaży – książka

    Maciej Tesławski  

    Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój...

    Cena: 43,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Cena: 35,00 zł

    Więcej

  • Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting – książka

    Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting – książka

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej – książka

    Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej – książka

    Piotr Jaworowicz   Magdalena Jaworowicz  

    Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, -...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA