Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketer

Liczba pozycji: 49
  • Zaufaj mi, jestem kłamcą – książka

    Zaufaj mi, jestem kłamcą – książka

    Ryan Holiday  

    Łatwa sztuka manipulowania mediami Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyborów, zaś nikomu nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało które media są dziś niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Zasady wywierania wpływu na ludzi – gra

    Zasady wywierania wpływu na ludzi – gra

    B. Cialdini Robert   Ph.D.  

    Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku Stosuj w praktyce najskuteczniejsze reguły perswazji i negocjacji. Naucz się skutecznie bronić przed manipulacją. Udowodnij, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do osiągnięcia. Prywatnie, zawodowo, na co dzień i od święta - codziennie wywieramy na kogoś wpływ albo sami stajemy się celem czyjejś manipulacji. Metody oddziaływania na innych ludzi...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej – książka

    Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej – książka

    Piotr Jaworowicz   Magdalena Jaworowicz  

    Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, -...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • Techniki promocji sprzedaży – książka

    Techniki promocji sprzedaży – książka

    Maciej Tesławski  

    Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój...

    Cena: 43,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Cena: 35,00 zł

    Więcej

  • Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym – książka

    Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym – książka

    Eric Worre  

    Otwórz się na nowe możliwości zawodowe Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci. Konsumenci coraz skuteczniej...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Floyd Mayweather Najdroższe pięści świata – książka

    Floyd Mayweather Najdroższe pięści świata – książka

    Tris Dixon  

    Podziwiany przez miliony. Przez miliony hejtowany. Nie jest typem sportowca, którego łatwo pokochać. Nigdy nie krył się ze swoim bogactwem: kabiną prysznicową wyłożoną skórą aligatora, kolekcją zegarków wartą więcej niż jego luksusowa posiadłość położona na polu golfowym czy prywatnym odrzutowcem za 30 milionów dolarów. Ale czy od człowieka, który w ciągu jednego wieczoru zarobił ponad 200 milionów,...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Moje przygody z marketingiem – książka

    Moje przygody z marketingiem – książka

    Philip Kotler  

    Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Rewolucja z Marketing Automation – książka

    Rewolucja z Marketing Automation – książka

    Grzegorz Błażewicz  

    Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA