Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 979
  • Marketing Automation Revolution – ebook

    Grzegorz Błażewicz  

    Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers,...

    Data publikacji:

    Cena: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing. Podręcznik akademicki – ebook

    Eugeniusz Michalski  

    Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym...

    Data publikacji:

    Cena: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing 4.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    "Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook

    Ryan Holiday  

    " Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II – ebook

    Paweł Sala  

    „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – ebook

    Philip Kotler  

    "Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie....

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Content Marketing. Twoja firma widoczna w internecie – ebook

    Tomasz Stopka  

    "Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu – ebook

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie...

    Data publikacji:

    Cena: 43,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook

    Ewelina Koch  

    "To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 979

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA