Wpisz kod aktywacyjny
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 402
  • Nowość

    Marketing 4.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    "Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook

    Ryan Holiday  

    " Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II – ebook

    Paweł Sala  

    „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – ebook

    Philip Kotler  

    "Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie....

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Content Marketing. Twoja firma widoczna w internecie – ebook

    Tomasz Stopka  

    "Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu – ebook – MARK17037

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie...

    Data publikacji:

    Cena: 43,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook

    Ewelina Koch  

    "To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook – MARK16043

    Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook – MARK16043

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook – MARK16044

    Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook – MARK16044

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 1 – ebook – MARK16034

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 402

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA