Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing polityczny

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów – ebook

    Robert Stępowski  

    Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing polityczny a public relations – ebook

    Wojciech Jabłoński  

    Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing polityczny w regionie – ebook

    Agnieszka Szczudlińska-Kanoś  

    W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako „poczekalnię polityczną”, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,66 zł 30,73 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Mowa błazna. Odkrywanie sztuki chrześcijańskiej perswazji – ebook

    Os Guinness  

    W erze globalizmu niemal wszyscy zajmują się autopromocją – prezentują się, tłumaczą, bronią bądź dzielą przemyśleniami i emocjami w sposób wcześniej niespotykany. To dlatego, jak pisze Os Guinness, można powiedzieć, że żyjemy w wielkiej świeckiej erze apologetyki. Co ta epoka apologetyki oznacza dla nas, wyznawców Jezusa? Czy jako chrześcijanie jesteśmy do niej przygotowani? Globalizacja daje nam...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA