Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowe

Liczba pozycji: 475
  • Komunikacja marketingowa – książka

    Komunikacja marketingowa – książka

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa w architekturze – książka

    Komunikacja marketingowa w architekturze – książka

    Rafał Janowicz  

    Książkę Rafała Janowicza „Komunikacja marketingowa w architekturze” przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z „zaśmieceniem” licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam...

    Cena: 36,80 zł

    Więcej

  • Jakościowe metody badań marketingowych – książka

    Jakościowe metody badań marketingowych – książka

    Dominika Maison  

    Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów,...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce – książka

    Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce – książka

    Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego – książka

    Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego – książka

    Michał Bacior  

    W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych...

    Cena: 52,00 zł

    Więcej

  • Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa – książka

    Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa – książka

    Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych – książka

    Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych – książka

    Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Badania marketingowe – książka

    Badania marketingowe – książka

    Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność...

    Cena: 99,00 zł

    Więcej

  • Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej – książka

    Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej – książka

    Piotr Jaworowicz   Magdalena Jaworowicz  

    Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, -...

    Cena: 69,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Cena: 35,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 475

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA