Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowe

Liczba pozycji: 40
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marketingowe – ebook

    Grażyna Rosa  

    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne – ebook

    Grzegorz Karasiewicz  

    W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketingowe zarządzanie apteką – ebook

    Tomasz Barałkiewicz   Małgorzata Michalik   Henryk Mruk  

    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 – ebook

    Monika Boguszewicz-Kreft  

    Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,70 zł 53,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego – ebook

    Grażyna Rosa  

    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości. Założeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dam Ci biznesowego kopa! – ebook

    Agnieszka Jakubczyk  

    Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing. Teoria i przykłady – ebook

    Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

    Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook

    Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski  

    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,39 zł 39,32 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 40

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA