Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowe

Liczba pozycji: 15
  • Komunikacja marketingowa w turystyce – książka

    Komunikacja marketingowa w turystyce – książka

    Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz   Bronisław Gryszkiewicz  

    W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej...

    Cena: 31,50 zł

    Więcej

  • Marketing w turystyce i rekreacji – książka

    Marketing w turystyce i rekreacji – książka

    Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Chemia w kosmetyce i kosmetologii – książka

    Chemia w kosmetyce i kosmetologii – książka

    Zenon Sarbak  

    Z roku na rok wzrasta zapotrzebowanie na różnorodne preparaty kosmetyczne, które są obecnie dostępne nie tylko w drogeriach, ale także w aptekach i marketach. Większość z nich zaopatrzona jest w mało czytelne etykiety, które mają podać skład kosmetyku, sposób użycia i datę przydatności. Aby nie ulegać chwytom marketingowym należy posiąść podstawową wiedzę o preparatach kosmetycznych ich komponentach...

    Cena: 120,00 zł

    Więcej

  • Ekoturystyka – książka

    Ekoturystyka – książka

    Dominika Zaręba  

    Nowe, zmienione wydanie książki, w którym wprowadzono najnowsze dane i informacje, zgodne z obecnym stanem wiedzy i badaniami z zakresu turystyki zrównoważonej. Książka porusza niezwykle ważny problem ekoturystyki jako formy turystyki zrównoważonej, która przyczynia się do ochrony środowiska oraz przynosi korzyści ekonomiczne i poprawę jakości życia społeczności lokalnych w najbardziej atrakcyjnych...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14 – książka

    Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14 – książka

    Renata Tylińska  

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady...

    Cena: 43,00 zł

    Więcej

  • Nowy słownik turystyki i hotelarstwa angielsko-polski polsko-angielski – książka

    Nowy słownik turystyki i hotelarstwa angielsko-polski polsko-angielski – książka

    Ewa Dziedzic   Anna Sancewicz-Kliś  

    Nowe, uzupełnione i poszerzone wydanie słownika ułatwiającego komunikowanie się osobom pracującym w przedsiębiorstwach i instytucjach turystycznych oraz tym, którzy turystykę uprawiają. Obejmuje słownictwo z zakresu: - hotelarstwa, - gastronomii, - transportu (szczególnie lotniczego), - geografii i kultury, - wzbogacone o terminologię finansową, marketingową i statystyczną. Zawiera także interesujące...

    Cena: 54,90 zł

    Więcej

  • Marketing usług hotelarskich – książka

    Marketing usług hotelarskich – książka

    Barbara Kozłecka   Krystyna Osowska  

    Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane...

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

  • Marketing usług turystycznych – książka

    Marketing usług turystycznych – książka

    Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Gran Canaria Pascal 360 Przewodnik + mapa – książka

    Gran Canaria Pascal 360 Przewodnik + mapa – książka

    Anna Jankowska  

    Często się słyszy, ze Gran Canaria to kraina wiecznej wiosny, i nie jest to wyłącznie chwyt marketingowy, bo faktycznie panuje tu wyjątkowo łagodny klimat. Na wyspie nazywanej „kontynentem w miniaturze” krajobraz zmienia się jak w kalejdoskopie. Dlatego niezmiennie: Pascal poleca Gran Canarię! Przewodnik napisany przez „lokalsów”, który powstał dzięki kilkudziesięcioletniemu doświadczeniu Pascala. •...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorstwo hotelowe – książka

    Przedsiębiorstwo hotelowe – książka

    Daniel Puciato  

    Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu. W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę...

    Cena: 60,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA