Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowe

Liczba pozycji: 9
  • Komunikacja marketingowa w architekturze – książka

    Komunikacja marketingowa w architekturze – książka

    Rafał Janowicz  

    Książkę Rafała Janowicza „Komunikacja marketingowa w architekturze” przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z „zaśmieceniem” licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam...

    Cena: 36,80 zł

    Więcej

  • Strategie marketingowe w instytucjach kultury – książka

    Strategie marketingowe w instytucjach kultury – książka

    Łukasz Wróblewski  

    Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w...

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

  • KOmedia Konteksty dyskursu medialnego – książka

    KOmedia Konteksty dyskursu medialnego – książka

    Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty

    Cena: 86,00 zł

    Więcej

  • Domowe systemy audio – książka

    Domowe systemy audio – książka

    Marek Leśniewicz  

    Książka jest kompleksowym przewodnikiem dla audiofilów – także tym bez przygotowania technicznego – i osób interesujących się techniką audio, który ułatwi poruszanie się po marketingowych informacjach publikowanych przez producentów sprzętu audio. Ze względu na bogatą treść może także spełniać rolę kompendium dla użytkowników sprzętu audio i osób planujących wyposażenie domowego studia w sprzęt odsłuchowy,...

    Cena: 89,00 zł

    Więcej

  • Rynek sztuki w Polsce – książka

    Rynek sztuki w Polsce – książka

    Monika Bryl  

    Od czego zależy cena i wartość poszczególnych dzieł sztuki? Kiedy i gdzie kupować, a kiedy i jak sprzedawać, aby na dziele sztuki zarobić? Na czym polegają tzw. okazje, jak nie paść ofiarą fałszerza, czy oszusta? W powszechnym przekonaniu ceny dzieł sztuki są tak wysokie, że na ich kupno pozwolić sobie mogą tylko najbogatsi. To mit, który należy obalić, aby otworzyć drzwi do świata sztuki: jakkolwiek...

    Cena: 89,00 zł

    Więcej

  • Kreacje współczesnego miasta – książka

    Kreacje współczesnego miasta – książka

    Magdalena Szmytkowska  

    Publikacja stanowi z jednej strony kompleksowe opracowanie na temat rozwoju średnich miast Polski w ostatnim dwudziestoleciu wraz z określeniem sytuacji społeczno-gospodarczej oraz analizą zmian funkcjonalno-przestrzennych. Ponadto jej zasadniczym celem jest określenie roli władz lokalnych w procesie rozwoju ośrodków miejskich, ze szczególnym uwzględnieniem kierunków prowadzonej polityki. Nałożenie...

    Cena: 31,50 zł

    Więcej

  • Życie w krzemowej klatce – książka

    Życie w krzemowej klatce – książka

    Maciej Ożóg  

    W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentowane podczas ostatnich edycji festiwali sztuki nowych mediów. Zagadnienie upowszechniających się technologii śledzenia i nadzoru w świecie funkcjonalnie zależnym...

    Cena: 46,90 zł

    Więcej

  • W służbie ludu i inżynierii społecznej – książka

    W służbie ludu i inżynierii społecznej – książka

    Maja Chacińska  

    Kraje nordyckie, daleka północ Europy, są w Polsce od początku XXI wieku niezmiennie popularne. Na pewno przyczynia się do tego, z jednej strony, pewien egzotyzm położonych najdalej na północ części Norwegii, Szwecji czy Finlandii, z drugiej zaś profesjonalne działania marketingowe: tworzenie i umacnianie marek narodowych. Tymczasem nordyckie media, za wyjątkiem niektórych filmów fabularnych i seriali,...

    Cena: 42,00 zł

    Więcej

  • Aktywność promocyjna polskich miast – książka

    Aktywność promocyjna polskich miast – książka

    Sebastian Brańka  

    Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą...

    Cena: 75,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA