Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowe

Liczba pozycji: 3
  • Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Komunikacja marketingowa 2030 – książka

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Cena: 35,00 zł

    Więcej

  • Gdyby nasze ciało potrafiło mówić – książka

    Gdyby nasze ciało potrafiło mówić – książka

    James Hamblin  

    Dlaczego drapanie się jest takie przyjemne? Ile trzeba spać? Czemu seks u ludzi wygląda, jak wygląda? I dlaczego nie istnieje viagra dla kobiet? Czy obcisłe spodnie mogą zabić? Czy można sobie zrobić dołeczki w policzkach? Czy naprawdę można umrzeć od wyciskania pryszcza na nosie? James Hamblin, lekarz i dziennikarz, tłumaczy zawiłości anatomii i fizjologii, rozprawia się z popularnymi mitami dotyczącymi...

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

  • Rajd Doolittle'a na Tokio 18 IV 1942 – książka

    Rajd Doolittle'a na Tokio 18 IV 1942 – książka

    Jarosław Jastrzębski  

    Amerykański nalot na Japonię z 18 kwietnia 1942 roku należy do najgłośniejszych wydarzeń wojny na Pacyfiku. 16 bombowców B-25, którymi dowodził podpułkownik James Doolittle, wystartowało z pokładu lotniskowca Hornet i zbombardowało Tokio, Nagoję oraz Kobe. Niewiele jest faktów historycznych, których sława i rozgłos stałyby w tak rażącej sprzeczności z ich rzeczywistym znaczeniem dla przyszłego biegu...

    Cena: 24,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA