Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowy

Liczba pozycji: 485
  • Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – ebook

    Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketing owe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data publikacji:

    Cena: 55,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu – ebook

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie...

    Data publikacji:

    Cena: 43,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 1 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 8 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 8 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 6 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 6 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 3 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 3 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 7 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 7 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 7 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 5 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 5 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 13 – ebook

    Badania marketingowe. Rozdział 13 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 485

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA