Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media i marketing polska

Liczba pozycji: 51
  • Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu – książka

    Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu – książka

    Piotr Kapusta  

    Komplet 2 słowników: Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie - Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie Każdy ze słowników zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również...

    Cena: 149,00 zł

    Więcej

  • Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski – książka

    Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski – książka

    Piotr Kapusta  

    Zestaw 3 słowników: Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę...

    Cena: 149,00 zł

    Więcej

  • Bestseller

    Press – e-wydanie – 5-6/2019

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data publikacji:

    Cena: 23,00 zł

    w prenumeracie: 19,17 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (9 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Bestseller

    Forbes – e-wydanie – 5/2019

    Lider wśród magazynów biznesowych Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska. FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku. To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł

    w prenumeracie: 9,00 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (8 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Bestseller

    Forbes – e-wydanie – 4/2019

    Lider wśród magazynów biznesowych Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska. FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku. To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł

    w prenumeracie: 9,00 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (8 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Transformacja cyfrowa , której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie...

    Data publikacji:

    Cena: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – ebook

    Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketing owe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data publikacji:

    Cena: 55,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Bestseller

    Forbes – e-wydanie – 3/2019

    Lider wśród magazynów biznesowych Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska. FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku. To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł

    w prenumeracie: 9,00 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (8 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Bestseller

    Press – e-wydanie – 3-4/2019

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data publikacji:

    Cena: 23,00 zł

    w prenumeracie: 19,17 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (9 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Bestseller

    Forbes – e-wydanie – 2/2019

    Lider wśród magazynów biznesowych Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska. FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku. To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł

    w prenumeracie: 9,00 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (8 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
Liczba pozycji: 51

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA