Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media i marketing polska

Liczba pozycji: 49
  • Dobra przystań – książka

    Dobra przystań – książka

    Anna Łajkowska  

    Pełna ciepła opowieść o sile marzeń i gotowości na zmiany. Na ten moment Marianna czekała bardzo długo. Wreszcie wraz z mężem Hubertem sprzedają zrujnowany dom i budują siedlisko w urokliwym miejscu nad brzegiem rzeki. Spełnia się ich największe marzenie. I kiedy wydaje się, że mają już wszystko, o czym marzyli – Hubert odchodzi. To nie jest moment na rozdrapywanie ran, bo Marianna zostaje sama nie...

    Cena: 36,00 zł

    Więcej

  • Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting – książka

    Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting – książka

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Transformacja cyfrowa – książka

    Transformacja cyfrowa – książka

    Grzegorz Mazurek  

    Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie...

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka
    Bestseller

    Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści – książka

    VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści – książka

    Piotr Bucki  

    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki – książka

    Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki – książka

    Katarzyna Sanak-Kosmowska  

    Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie...

    Cena: 52,00 zł

    Więcej

  • Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości – ebook

    Brett King  

    W Banku 3.0 Brett King wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej walce o dominację portfela mobilnego, nadziejach i obawach związanych z pojawieniem się tabletów, wykorzystaniem chmury, gwałtownym rozwojem mediów społecznościowych oraz pojawieniem się konsumenta nieubankowionego, który w ogóle nie potrzebuje banku. Bank 3.0 pokazuje, że przepaść między...

    Cena: 58,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Video marketing w mediach społecznościowych – ebook

    Robert Stępowski  

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Cena: 35,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook

    Robert Stępowski  

    Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...

    Cena: 36,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA