Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media i marketing polska

Liczba pozycji: 4
  • Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka
    Bestseller

    Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki – książka

    Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki – książka

    Katarzyna Sanak-Kosmowska  

    Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie...

    Cena: 52,00 zł

    Więcej

  • Transformacja cyfrowa – książka

    Transformacja cyfrowa – książka

    Grzegorz Mazurek  

    Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie...

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści – książka

    VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści – książka

    Piotr Bucki  

    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA