Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mt biznes

Liczba pozycji: 514
  • Nadzwyczajna usługa – ebook

    Frances Frei Anne Morriss  

    Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press. Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień. Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem. Nie...

    Data publikacji:

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Nieograniczony sukces w sprzedaży – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Bestseller

    Nieograniczony sukces w sprzedaży – audiobook

    Tracy Brian   Michael Tracy  

    Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy,...

    Data publikacji:

    Cena: 43,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Nieograniczony sukces w sprzedaży – ebook

    Brian Tracy Michael Tracy  

    Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki...

    Data publikacji:

    Cena: 37,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zarządzanie przez wartości – książka

    Zarządzanie przez wartości – książka

    Ken Blanchard   Michael OConnor  

    Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...

    Cena: 24,90 zł

    Więcej

  • Strategia błękitnego oceanu – książka

    Strategia błękitnego oceanu – książka

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania...

    Cena: 64,90 zł

    Więcej

  • Strategia błękitnego oceanu – książka

    Strategia błękitnego oceanu – książka

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania...

    Cena: 54,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie cyklem życia organizacji Tom 1 – książka

    Zarządzanie cyklem życia organizacji Tom 1 – książka

    Adizes Ichak Kalderon  

    Ta książka przeznaczona jest dla wszystkich liderów odpowiedzialnych za zarządzanie zmianą w swojej organizacji. To pierwsza książka dr. Adizesa w dwutomowej serii, w której prezentuje opracowaną przez siebie teorię cyklu życia organizacji oraz zasady wprowadzania zmian organizacyjnych, które stosuje w praktyce i wciąż udoskonala od ponad czterdziestu lat. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat...

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie sprzedażą – książka

    Zarządzanie sprzedażą – książka

    Brian Tracy  

    Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów...

    Cena: 24,90 zł

    Więcej

  • Strategia błękitnego oceanu Początek – książka

    Strategia błękitnego oceanu Początek – książka

    W. Chan Kim   Renee Mauborgne  

    Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała...

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

  • Od dobrego do wielkiego – książka

    Od dobrego do wielkiego – książka

    Jim Collins  

    Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący ?rmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” ?rmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek ?rm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków ?rm, które dokonały przeskoku organizacyjnego:...

    Cena: 64,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 514

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA