Wpisz kod aktywacyjny
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklama

Liczba pozycji: 526
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Bestseller

    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook

    Ryan Holiday  

    " Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono...

    Data publikacji:

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje – ebook

    Wojciech Budzyński  

    "To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek. Nakładem wydawnictwa...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Gwiazda reklamy – ebook

    Kate Hewitt  

    Szef sieci eleganckich sklepów z odzieżą Luke Bryant potrzebuje znanej osoby, która pomoże mu wypromować nowe salony w Azji. Specjalistka od PR poleca mu Aurelię, gwiazdę muzyki pop, lecz Luke nie wyobraża sobie bohaterki tabloidów w tej roli. A jednak po rozmowie z Aurelią nie może przestać o niej myśleć. Wpada na pomysł, jak mimo wszystko mógłby wykorzystać ją w reklamie sklepów, a jednocześnie poznać...

    Data publikacji:

    Cena: 8,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Reklamacja i zwrot towarów - aspekty podatkowe i rachunkowe – ebook

    zbiorowa Praca  

    W e-booku są omówione konsekwencje rachunkowe i podatkowe reklamacji i zwrotu towarów, oraz różnice między nimi.

    Data publikacji:

    Cena: 24,48 zł

    Więcej

    • PDF
  • Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe – ebook

    Praca zbiorowa  

    Z publikacji dowiesz się: czy marynarka z logo firmy może być kosztem podatkowym, czy spotkanie w restauracji z partnerami biznesowymi to firmowy koszt, czy alkohol podawany podczas służbowego lunchu może być kosztem uzyskania przychodu.

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Reklamacje. Felietony o reklamie – ebook

    Maciej Ślużyński  

    Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...

    Data publikacji:

    Cena: 6,90 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Bestseller

    Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    Data publikacji:

    Cena: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Symbolika stosowana w reklamach – ebook

    Marta Bluszcz  

    Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie...

    Data publikacji:

    Cena: 12,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • Reklamy – ebook

    Reklamy – ebook

    Bolesław Prus  

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Data publikacji:

    Cena: 1,99 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Reklama księgarza – ebook

    Reklama księgarza – ebook

    Fryderyk Schiller  

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Data publikacji:

    Cena: 1,99 zł

    Więcej

    • EPUB
Liczba pozycji: 526

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA