Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowe

Liczba pozycji: 364
  • Marketing w działalności agencji reklamowej – książka

    Marketing w działalności agencji reklamowej – książka

    Małgorzata Pańczyk  

    W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

    Cena: 27,00 zł

    Więcej

  • Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych – książka

    Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych – książka

    Aleksandra Radziszewska  

    Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum...

    Cena: 69,90 zł

    Więcej

  • Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 – książka

    Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 – książka

    Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych. Publikacja zawiera: ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,...

    Cena: 29,90 zł

    Więcej

  • Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej Tom 1 Kwalifikacja A.27 – książka

    Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej Tom 1 Kwalifikacja A.27 – książka

    Małgorzata Pańczyk  

    Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym...

    Cena: 27,00 zł

    Więcej

  • Język angielski zawodowy Zeszyt ćwiczeń Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych – książka

    Język angielski zawodowy Zeszyt ćwiczeń Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych – książka

    Magdalena Prekiel  

    Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika organizacji reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykalne, tłumaczeniowe oraz ćwiczenia ze słuchu umożliwiają stopniowe i dokładne poznanie fachowego słownictwa, prowadzenie rozmów sprzedażowych i redagowanie korespondencji...

    Cena: 24,00 zł

    Więcej

  • Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych – książka

    Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych – książka

    Krzysztof Ciurka  

    Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy. Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie...

    Cena: 16,00 zł

    Więcej

  • Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik – książka

    Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik – książka

    Leszek Zaborowski  

    Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera...

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

  • Reżyseria filmu reklamowego – książka

    Reżyseria filmu reklamowego – książka

    Katarzyna Dragowić   Nono Dragowić  

    Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY! Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych… twórców reklam! Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o „ludzi reklamy”, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu....

    Cena: 79,00 zł

    Więcej

  • Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej Kwalifikacja A.27 Tom 2 – książka

    Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej Kwalifikacja A.27 Tom 2 – książka

    Małgorzata Pańczyk  

    Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe, reklama: zewnętrzna, sklepowa,...

    Cena: 28,99 zł

    Więcej

  • Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy – książka

    Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy – książka

    Alina Kargiel   Robert Piłka   Dorota Zadrożna  

    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy....

    Cena: 43,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 364

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA